Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Bolt v Česku a Polsku spustil svou první marketingovou kampaň

Náhražka taxi zkouší na prvních dvou trzích vizuály a spoty s jednoduchou kreativou.

  • 22. 05. 2019 09:20

Bolt: Jezděte chytře

Bolt: Jezděte chytře

Bolt: Jezděte chytře

Bolt: Jezděte chytře

Bolt: Jezděte chytře

Bolt: Jezděte chytře

Bolt: Jezděte chytře

Bolt: Jezděte chytře

Estonská přepravní aplikace Bolt - dřív známá pod názvem Taxify - spustila svou vůbec první marketingovou kampaň. Pracuje s myšlenkou charakteristickou pro fungování firmy, totiž že je potřeba šetřit na nedůležitých věcech a naopak je nutné investovat do všeho podstatného. „Bolt se od svého vzniku snaží veškeré náklady vynakládat rozumně. Neinvestuje do drahých kanceláří a neplýtvá penězi za věci, které nepotřebuje. Ušetřené finance raději vloží do bonusů pro partnerské řidiče zajišťující přepravu cestujících nebo do slevových kampaní pro cestující samotné. Díky tomu si může dovolit vybírat od řidičů nižší poplatky za využívání aplikace a současně se cestující mohou svézt za ty nejlepší ceny,“ uvádí firma.

Bolt se na toto snaží upozornit také ve své aktuální kampani. Na billboardech, které jsou k vidění kolem silnic a na městském mobiliáři v Praze, i v onlinu záměrně vynechává písmena, interpunkci nebo diakritiku. V rádiích Evropa 2, City, Dance a Fajn Rádiích se objevily krátké reklamy, které vyzdvihují to, že jejich tvorba byla levná. Autorem myšlenky kampaně je Maksymilian Granat-Malicki, marketingový manažer Bolt Polsko. Kampaň se objevila v Polsku a Česku. Až vyhodnotí úspěšnost, Bolt rozhodne o případném využití na dalších trzích, na kterých působí.

Jezděte chytře
Značka
Klient
Mediamix