Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Bourák“ Trojan je v nové reklamě Českých drah pankáč, který jede na Punkvu

Ve filmu Ivan Trojan obdivuje Presleyho, v reklamním spotu s čírem míří na „Pankvu“.

  • 16. 06. 2020 00:00

Za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet láká po koronavirové přestávce nová kampaň Českých drah. „Ivan Trojan tentokrát přehodil výhybku na úplně jinou kolej a z úspěšného byznysmena se stal pankáčem. Kromě vtipkujícího nebo možná lehce zmateného tatínka, který zavzpomínal na svoje mládí a spletl si výlet do podzemí s undergroundovým koncertem, se ve spotu objeví v roli maminky Kristýna Boková a Veronika Marková jako pubertální dcera usměrňující svého otce,“ představuje svůj výtvor kreativní agentura Havas Prague.

Zápletka televizního spotu se inspirovala jedním z výletů, které aplikace nabízí. Rodinka tedy jede do Moravského krasu na podzemní říčku Punkvu a tatínek, který čte punk odjakživa jako pank, se na to náležitě vybaví. Mediální nasazení zahrnuje out-of-home, print a digitální část kampaně. V rozhlasovém spotu zazní punková píseň v podání hlavního hrdiny Trojana.

Venkovní vizuál kampaně

Venkovní vizuál kampaně

Nová kampaň běží v době, kdy je v kinech film Bourák, v němž Ivan Trojan ztvárnil rovněž hlavní roli, a to stárnoucího obdivovatele zpěváka Elvise Presleyho. Spot i film režíroval Ondřej Trojan.

Punkva
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
15. 06. 2020 - 31. 07. 2020
Tvář značky
Creative director
Creative director
Brand director
Brand director
Art director
Production manager