Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Brainz Disruptive v kampani pro Mall Pay učí Čechy „skipovat“ online platby

Odložené platby od Mallu pomáhá agentura zavést pomocí lekce podobné aerobiku.

  • 27. 10. 2020 10:25

Technologická platební firma Mall Pay, patřící do skupiny Mall Group, spustila ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive novou kampaň na popularizaci možnosti bezplatně odložit platbu za zboží až o 14 dní. Do slovníku českého spotřebitele chce zavést slovo skipování, které v překladu znamená přeskočit.

„S novou kampaní chceme zaujmout ve stojatých vodách finančních služeb a oslovit naši cílovou skupinu nakupujících mezi 25 a 44 lety. Návrh studia Brainz Disruptive, pojmout skipování jako lekci aerobiku, přesně naplnil naše zadání na zábavnou a provokativní kampaň,” uvádí Adam Bílek z Mall Pay, který stojí za zrodem anglicismu. „Věříme, že nový styl komunikace celkově posílí postavení značky Mall Pay na českém trhu. Chceme Čechy naučit skipnout nepříjemnou část nákupu a platbu odložit, aniž by se jednalo o klasický úvěr,” dodává Bílek. 

Brainz Disruptive předložilo v rámci tendru, jenž Mall Pay vyhlásil na konci února, hned několik návrhů. Klient si nakonec zvolil energickou dvojici cvičitelů, kteří s ikonickou dikcí a v rytmu povzbuzují a motivují k vyzkoušení produktu. Komunikace kombinuje televizi, online, social, print a out-of-home, spuštěna byla na počátku října.

Takzvaná odloženka umožňuje ve spolupráci s platební bránou ČSOB oddělit splatnost od samotného nákupu a zaplatit za zboží až ve chvíli, kdy si ho zákazník vyzkouší a rozhodne si ho nechat. Využít lze nejen na Mall.cz, ale také na e-shopech Leo Express, Vivantis, Bezrealitky.cz nebo Sushi Time.

Mall Pay: Skipujte starosti při nakupování (Brainz Disruptive)

Mall Pay: Skipujte starosti při nakupování (Brainz Disruptive)

Mall Pay: Skipujte starosti při nakupování (Brainz Disruptive)

Mall Pay: Skipujte starosti při nakupování (Brainz Disruptive)

Mall Pay: Skipujte starosti při nakupování (Brainz Disruptive)

Mall Pay: Skipujte starosti při nakupování (Brainz Disruptive)

Skipujte starosti při nakupování
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 10. 2020
Kreativní supervize
Režie, kreativní koncept
Kreativní koncept
Kreativní koncept
Account manager
Art director
Art director