Brašnářství Tlustý jde poprvé do televize. Propaguje své výrobky „od žen pro muže“

Televizní kampaň vznikla s agenturou Haze, mediální nasazení má na starosti Petr Majerik.

  • 16. 06. 2021 14:15

Společnost Brašnářství Tlustý, známá svou rukodělnou výrobou a online prodejem, připravila svou první televizní kampaň. „Online reklamu máme dobře nastavenou, ale potřebovali jsme se dostat o úroveň výše. A to bez televize nejde,“ říká k tomu jednatel firmy Ivan Petrův. Kampaň vychází z jednoduchého faktu: výrobky Brašnářství Tlustý nejčastěji používají muži, ale nakupují je ženy. Ústředním heslem je tedy slogan Od žen pro muže.

Vzhledem k tomu, že Brašnářství Tlustý se objevuje v televizi poprvé, má kampaň dvě části. Jedna z nich pomáhá budovat povědomí o značce, druhá je aktuální nabídka. Televizní kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Haze, mediální nasazení má na starosti Petr Majerik. Kampaň běží po celý červen a má i svou online verzi, jak je u Brašnářství Tlustý zvykem.

Od žen pro muže
Kreativní agentura
Produkční agentura
Nasazení
01. 06. 2021 - 30. 06. 2021
Mediamix
Creative director, copywriter
Account director, copywriter
Mediální plánování