2Fresh
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Konektor Influencers
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Brněnské VUT staví poznání proti studijní neúspěšnosti

  • 13. 02. 2019 00:00

Vysokou studijní neúspěšností na vysokých školách patří Česká republika mezi nejhorší z vyspělých evropských států. V letošní náborové kampani Technika poznání se Vysoké učení technické v Brně rozhodlo apelovat na středoškoláky, aby z jejich přihlášky na vysokou školu byla informovaná volba. Hlavní hrdinové videa tak uchazečům vyvrací některé mýty o studiu na univerzitě.

VUT Brno: Technika poznání

VUT Brno: Technika poznání

VUT Brno: Technika poznání

VUT Brno: Technika poznání

VUT Brno: Technika poznání

VUT Brno: Technika poznání

VUT Brno: Technika poznání

„Zjistili jsme, že studenty středních škol, když přemýšlí o tom, co a kam půjdou studovat, nenapadne přemýšlet i o tom, že systém vzdělávání bude zcela jiný. Někteří se s tak velkou změnou nejsou schopni poprat a pak odchází,“ uvedla Pavla Ondrušková z Oddělení marketingu a vnějších vztahů VUT, autorka námětu kampaně Technika poznání. Problematika neúspěšnosti studia na vysokých školách v ČR stála poměrně dlouho stranou pozornosti. A to i přesto, že ČR je 3. nejhorší ze sledovaných zemí ve výzkumu OECD, který se na toto téma zaměřil.

Na VUT počet neúspěšných studentů od roku 2011 postupně klesá, nicméně stále jde o vysoká čísla. Po prvním ročníku bakalářského studia v průměru skončí téměř 38 % studentů. „Málokdo si před nástupem na vysokou dělá podrobnou analýzu toho, k čemu mu studium bude, spíše se rozhoduje na základě toho, co ho dosud bavilo a kam ho směřuje nejbližší okolí, alespoň to vyplývá z výzkumů behaviorálních ekonomů. Chtěli jsme, aby to byla spíš informovaná volba. Bylo náročné zpracovat takto náročné téma odlehčenou formou pro naši cílovou skupinu,“ přiznala Ondrušková. Studijní neúspěšnost dle zaměření studia je podle odborníků nejvyšší u zemědělských oborů, ale hned poté následují technické a přírodní vědy. Naopak relativně nízká neúspěšnost je v případě uměleckých oborů.

Kromě videa, které vtipně rozbíjí některé mylné představy o studiu na vysoké škole, je součástí kampaně také možnost kontaktovat studentské ambasadory z jednotlivých fakult. Těm mohou uchazeči posílat své dotazy, a to přes jejich osobní sociální sítě. „Dnešní digitální generace se narodila do éry internetu a sociálních sítí. Při studiu hledají podporu a určitý komfort, dalo by se i říct, že mají vyšší nároky. Navíc je nelze motivovat strachem či hrozbou, protože tito středoškoláci už mají celou řadu možností, nejen studium na vysoké škole,“ naznačila Ondrušková.

Tématu studijní neúspěšnosti se výrazně věnuje také Evropská unie, která na ni nahlíží optikou plýtvání veřejných financí. „Český systém financování vysokého školství vychází z minulosti, kdy byl postavený na financování počtu studentů. V současnosti nastupuje v ČR na vysoké školy 56 % všech 19letých, což znamená, že se na ně dostávají i studenti s nedobrými studijními výsledky na středních školách. Naším úkolem je motivovat budoucí studenty VUT tak, aby získali potřebnou touhu a odhodlanost ke studiu a aby měli už před nástupem na univerzitu dostatek informací o tom, jak to u nás na VUT funguje,“ uvedl rektor Petr Štěpánek.

Loni se brněnské technice podařilo získat atribučními cestami kampaně 54 % všech podaných přihlášek, velmi se také osvědčil Instagram, který autoři kampaně plánují využít i letos. „VUT má každý rok kvalitní náborová videa a kampaň, jež má virální potenciál. Letos se ovšem univerzita rozhodla pro vážnější téma, které nemusí být na první pohled tak vtipné jako v minulých letech. Z toho hlediska to byla skutečně režisérská výzva dostat do videa vážnou rovinu, ale přitom nepůsobit nudně,“ okomentoval náročný úkol režisér Adam Faik, který je spolu s Pavlou Ondruškovou autorem scénáře.

Na webu kampaně najdou zájemci nejen hlavní video, ale také tři extras, kde se může divák setkat se skutečnými studenty, vědci či studentskými spolky z brněnské techniky. „Nebylo jednoduché vymyslet koncept a scénář, který cílovou skupinu zaujme, pobaví a udrží jejich pozornost tak, aby začali nad problematikou přemýšlet,“ přiznala Ondrušková. Kampaně VUT tak znovu přináší společensky důležité otázky, podobně jako třeba v případě projektu, který před dvěma lety mířil na přilákání žen ke studiu technických oborů. Letos se VUT při přípravě kampaně spojilo se společností Epicture.

V rámci VUT, i na ostatních univerzitách v republice, končí nejvíc studentů hned po prvním ročníku, často přechází na jinou fakultu nebo univerzitu, případně zcela opouští vysoké školství. Někteří ale opustí studium i těsně před inženýrským titulem, například v případě IT oborů studenty lákají vysoké nástupní platy v komerčním sektoru. Neúspěšné ukončení studia má tedy různé příčiny. S některými pomůže studentům bojovat například Poradenské centrum Alfons, které na VUT pomáhá studentům se specifickými potřebami.

Vysoké učení technické v Brně kromě již zmíněných ambasadorů připravilo pro uchazeče i elektronickou příručku pro prváka, která nabízí řadu informací potřebných při nástupu na vysokou školu. Všechny materiály najdou zájemci na webu https://www.technikapoznani.cz/.

Technika poznání

  • Námět, koncept: Pavla Ondrušková
  • Copywriter: Pavla Ondrušková
  • Scénář: Pavla Ondrušková, Adam Faik
  • Režie, kreativní produkce: Adam Faik
  • Hrají: Juraj Háder, Kristýna Burantová, Jan Valeš, Kateřina Černá, Martin Urbaník
  • Kamera, režijní konzultace: Jiří Fabík
  • Kamera a postprodukce Extras videí: Radim Kotala
  • Střihová a zvuková postprodukce, SFX, VFX: Luboš Ondráček
  • VFX: Pavol Feješ
  • Zvuk: Michal Gazdag
  • Produkce: Veronika Kočová
  • Asistentka produkce: Hana Jančiová
  • Asistentka kamery: Klára Kvardová
  • Makeup: Nicole Dytrychová
  • Koordinátor speciálních efektů: Jiří Kosorinský
  • Visual designer: Martin Valas
  • Online: Karel Rujzl

Tweet
  • PŘENOS
  • Reklama
  • Veřejný sektor
Století ČSR
  • Produktový manažer - junior
  • Marketingový specialista
  • Specialista eshop projektů home&women footwear
  • Obchodník na BURZE s kryptoměnami
  • PPC Specialista ve stabilní marketingové agentuře
  • Sales & Account manager – práce na plný i zkrácený úvazek
  • PR & Content Specialist
  • Komunikace a PR ve vzdělávání
  • Marketing Associate / Asst. Manager – Media Buy
  • Specialista marketingu
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí
Web Economie bude mít nové vedení

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros
Na nové pozici v digitální agentuře

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

„Krásné fotky, silné příběhy.“ Reklamní kati ocenili poděkování za pomoc uprchlíkům
Reklamní katovna

„Krásné fotky, silné příběhy.“ Reklamní kati ocenili poděkování za pomoc uprchlíkům

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
Porotci ocenili kampaň 13 minut

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Národní galerie reklamy

„Sladký život už žádný cukr nepotřebuje.“ Royal Crown Cola uvádí novinku No Sugar

„Sladký život už žádný cukr nepotřebuje.“ Royal Crown Cola uvádí novinku No Sugar

Magistrát děkuje Pražanům za pomoc uprchlíkům výstavou na venkovních plochách

Magistrát děkuje Pražanům za pomoc uprchlíkům výstavou na venkovních plochách

T-Mobile slibuje podnikatelům „víc času na to důležité“, v kampani od Probostonu

T-Mobile slibuje podnikatelům „víc času na to důležité“, v kampani od Probostonu

„Tvoje máma má pětgéčko!“ Martin Hofmann propaguje rychlý internet od Vodafonu

„Tvoje máma má pětgéčko!“ Martin Hofmann propaguje rychlý internet od Vodafonu

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Sehnat interního designéra je pro firmy skoro nadlidský úkol, říká Tomáš Wojcik z 2Fresh
  • Digisemestr se po dvou letech vrací do školních lavic
  • Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč
Tradiční výroční ocenění

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Distributor tisku PNS loni prodělal 75 milionů Kč

Distributor tisku PNS loni prodělal 75 milionů Kč

Odboráři ČT vstoupili kvůli ohlášeným úsporám do stávkové pohotovosti

Odboráři ČT vstoupili kvůli ohlášeným úsporám do stávkové pohotovosti

Ceny Lemur vyhrál projekt od Pram Consulting, za přínos oboru oceněn Vladimír Bystrov
Výsledky letošních cen za PR

Ceny Lemur vyhrál projekt od Pram Consulting, za přínos oboru oceněn Vladimír Bystrov

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
Moderátor a rádio mají stříbrnou svatbu

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů
Televize představila nového tvůrce

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu
Nová kritéria zatím nenašla uplatnění

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje
Čerstvá data z monitoringu reklamy

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur
Agentura RobertNemec.com zůstává

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative
Kreativa sjednocená pod jediný brand

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet
Volbu do rad má změnit nový zákon

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
Spor o práva a příjmy graduje

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

další články
Rádio Čas

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Chytrá redakce si udělá z klimatického zpravodajství svou přednost
  • Twitteru nevládnou celebrity, ale masy užvaněných žabařů
  • Chcete mít na internetu vliv? Sdílejte to, co ostatní, a občas přitvrďte
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Česká produkční Social Media Account Executive
Česká produkční Social Media Account Manager
Česká produkční Social Media DTP operátor
Pram Consulting Account Executive
Katz83 PR konzultant
LCG New Media Marketing Project Manager
Katz83 Asistentka v komunikační agentuře
Peppermint Digital Account Executive
Pram Consulting Account Manager
Hotshots Střihač
Katz83 Content Manager
Fragile Senior Performance Specialist
Fragile Senior Graphic Designer
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT