Brněnští strážníci mají novou náborovou kampaň. Tu tvoří dvouminutový animovaný spot stylizovaný do počítačové hry, který připravilo pražské animační studio Krutart. Klip BrnoCop je rozdělený do tří částí a v každé z nich je hlavním hrdinou strážnice nebo strážník, který musí čelit výzvám brněnských ulic. Poté, co úspěšně projde všemi herními úrovněmi, dostane možnost vyzkoušet si povolání na vlastní kůži. „Staň se hrdinou všedního dne,“ zní výzva na závěr spotu.
Náborový klip bude městská policie prezentovat jako celek, ale i jako jednotlivé herní levely především na sociálních sítích Facebook a Instagram. Současně s náborovým spotem byla pro uchazeče o zaměstnání spuštěna microsite Chytsvojisanci.cz, laděnou v tomtéž duchu, s dalšími podrobnostmi.
„Snažíme se ke svým prezentačním projektům přistupovat s trochu jiným pohledem, než jaký je běžný u většiny veřejných institucí. Například jsme po jeden celý rok zveřejňovali výhradně dobré zprávy a dobré skutky v sekci Modrý život. Způsob, jakým Městská policie Brno dlouhodobě informuje veřejnost o případech, vedl i ke vzniku sbírky Hořící pařez. Mezi strážníky hledáme prvodárce krve a zapojujeme se hromadně do akcí jako Ukliďme Česko. Věříme, že pozitivní příklady a schopnost odlehčeně se podívat sami na sebe jsou jednou z možných cest v PR a reklamě,“ informoval mluvčí brněnských strážníků Jakub Ghanem.
BrnoCop
- Klient: Městská policie Brno
- Kreativní agentura: Krutart
- Microsite: Erigo
- Mediamix: online
Sdílejte