Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

„Buďme holky častěji,“ vyzývá cider Frisco ženy v nové kampani od VCCP

Značka alkoholického nápoje od Prazdroje pokračuje v tématu trávení času s kamarádkami.

  • 18. 03. 2020 12:00

Frisco: Buďme holky častěji (VCCP Prague)

Frisco: Buďme holky častěji (VCCP Prague)

Buďme holky častěji
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
02. 03. 2020
Mediamix

Značka ochucených alkoholických ciderů Frisco od Plzeňského Prazdroje letos přichází s novou kampaní a ženám připomíná, jak důležitý je čas strávený s kamarádkami. V novém televizním spotu ukazuje, že se v každé ženě bez ohledu na věk a další role ukrývá její holčičí já, které se naplno probouzí ve společnosti kamarádek. Značka Frisco se tématu trávení času s kamarádkami věnuje dlouhodobě. Podle průzkumu, který realizovala v roce 2018, by se chtělo téměř 70 % žen s kamarádkami setkávat častěji. „Chceme ženy povzbudit a podpořit je v tom, aby občas nechaly starosti a povinnosti stranou a vyrazily ven s kamarádkami,“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje pro nové kategorie.