Hornicko-geologická fakulta Vysokého učení báňského - Technické univerzity Ostrava už dávno neučí své studenty, jak těžit uhlí, zabývá se aktuálnějšími obory, environmentálními nebo třeba geoinformatikou a ekonomií. O tom veřejnost vesměs neví a fakulta tak ročně přichází o stovky potenciálních studentů. Přitom tradiční název si z mnoha důvodů měnit nepřeje. Úkolem agentury Action Please bylo zlepšit vnímání hornicko-geologické fakulty i bez větších zásahů do klientova brandu.
Ta se proto rozhodla navázat na úspěšnou kampaň Budoucnost má hloubku, jež fakultě před dvěma lety pomohla zastavit propad studentů. „Klient nabízí skutečně zajímavé obory, o kterých však cílová skupina netuší. Pokusili jsme se je zviditelnit, zdůraznit jejich obrovský potenciál a zatraktivnit pro mladé publikum,“ popisuje kreativní ředitel Action Please a režisér spotů Radim Dittrich záměry nové kampaně.
Za stojí na spotu Mars – kdo bude první?, v němž se divákům představí geoinformatika, geodezie a geologie jako obory s mimořádnou budoucností. Cílem videa je zaujmout a dostat potenciálního uchazeče na redesignovanou microsite budoucnostmahloubku.cz, kde se dozvědí víc o fakultě, oborech i klientově proměně z hornického učiliště v moderní vysokou školu s technicko-přírodovědnými a environmentálními obory. Ty klient hodlá promovat ve zbytku roku.
Budoucnost má hloubku
- Klient: Hornicko-geologická fakulta Vysokého učení báňského - Technické univerzity Ostrava
- Nasazení: leden až březen 2019
- Mediamix: online
- Kreativní agentura: Action Please
- Produkční agentura: Action Please
- Režie (u spotů): Radim Dittrich
- Kreativní ředitel: Radim Dittrich a Adam Troják
- Account director: Miluše Koštialiková
- Copywriter: Lada Poštulková
- Voiceover: Pavel Rímský