Cestovní agentura Invia připravila ve spolupráci s kreativní agenturou Addict televizní kampaň na podporu prodeje letních zájezdů. Kdokoliv může zaslat fotografii z vlastní dovolené a spatřit se pak po celý jeden den v televizi. Dopředu také ví, kdy to bude. A ještě získá odměnu. „Jako základ jsme použili kreativní koncept z léta Dovolená na Výbornou, který vtipnou formou ukazuje příběhy rodiny Výborných. Hlavní myšlenkou je komunikace benefitů pro zákazníky při nákupu dovolené v režimu First Minute a zároveň originální aktivace diváků k interakci pomocí dynamické obměny televizních spotů,“ vysvětluje Michal Bošela, brand manager cestovní agentury Invia, jedničky v online prodeji dovolených na českém trhu.

Michal Bošela
Lidé mohou na webovou stránku Mojedovolena.cz nahrávat své fotografie, z těch Invia vybere nejlepší snímky, které jsou poté každý den dynamicky umísťovány přímo do televizní reklamy firmy. Autoři vybraných snímků obdrží voucher na nákup dovolené v hodnotě 2.000 Kč a zároveň jsou dopředu informováni, v jaký den a čas i na jakém kanálu se ve spotu jejich fotografie objeví. Každý den je vyhrazený pro jednoho výherce. Spoty postupně běží na všech stanicích skupin Prima a Óčko.
Současně s informacemi, kdy reklama poběží v televizi, dostávají výherci i link na svůj personalizovaný spot na YouTube, aby ho mohli dále šířit po svých sociálních sítích. Soutěžní část poběží do konce ledna. Celá kampaň na first minute zájezdy, která běží i ve spotech v rádiu a je vidět na venkovních plochách, pak potrvá až do konce února.