Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Buďte u toho!“ Televize CNN Prima News startuje kampaň od Kauby a spol.

Na kampani pracuje mimo jiné taky Petr Závorka, do loňska art director konkurenční ČT24.

  • 07. 02. 2020 10:00

CNN Prima News: Budťe u toho! (Espresoo)

CNN Prima News: Budťe u toho! (Espresoo)

Chystaná zpravodajská televize CNN Prima News spustila marketingovou kampaň. Televizní spoty a prémiové outdoorové plochy nesou vzkaz Buďte u toho! a vévodí jim velký mikrofon na modrém pozadí s trojúhelníkovým nástavcem v barvách nové stanice. Jde o první fázi kampaně, v následujících dnech a týdnech má kampaň nabírat na intenzitě.

„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě víc umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha kampaň označuje za jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii televize Prima. „Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého art directora ČT24. Poprvé spolupracujeme i s těmi nejprotřelejšími kreativci, kteří se zapsali do historie české reklamy,“ říká.

Kreativní koncept kampaně pochází od agentury Espresoo, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon, které pracuje pro televizní giganty jako ABC, NBC, FOX a právě CNN.

Mikrofon, hlavní motiv první fáze kampaně, patří k základnímu vybavení každého reportéra a na obrazovce je jedním ze signifikantních prvků určujících příslušnost novináře.

„Ve fázi teasingu se zaměříme na promo přes všechny naše televizní kanály, doplněné prémiovými outdoorovými plochami a následně i komunikací v dalších online a tiskových médiích, včetně ambientu. Tohle je teprve začátek, to nejlepší ještě přijde,“ prohlašuje marketingový ředitel Pýcha.

CNN Prima News má vysílat 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Licenci dostala loni na jaře, vysílat musí začít do roka. Datum startu dosud neoznámila.

Buďte u toho!
Značka
Klient
Mediamix