Čaje Ahmad Tea po dvou letech přicházejí zase s televizními spoty od Zaraguzy

Nová kampaň Al-Namury volně navazuje na příběhy čajových odborníků z roku 2019.

  • 09. 02. 2021 12:30

Pražská Zaraguza připravila pro značku Ahmad Tea společnosti Al-Namura druhou televizní kampaň v řadě. Poprvé se Ahmad Tea představil na českém trhu vlastní kreativou v roce 2019. Jednalo se o příběh skupiny odborníků Ahmad Tea, kteří vybírají jen ty nejlepší ingredience pro své čaje. Díky úspěšnosti kampaně klient pro tvorbu další komunikace opět oslovil Zaraguzu. Nová kampaň na příběh odborníků volně navazuje.

Kampaň pro rok 2021 sestává ze dvou dvaceti vteřinových televizních spotů a doprovodných online formátů. Nová kampaň dramatizuje čajové rituály a je podepsána claimem Vy máte své rituály, my k nim máme ten správný čaj. Prim tak hrají rituály, které má při pití čaje každý z nás. Produktově se komunikace zaměřuje na novinku v portfoliu – chutné funkční čaje. Produkci spotů zajistilo produkční studio Darq Studio. Za finální podobou spotů stojí režisér Adam Vopička a kameraman Radim Střelka.

„Díky prověřené, kvalitní spolupráci a zároveň i vysoké úrovni kreativních řešení jsme se rozhodli naši spolupráci s agenturou Zaraguza nově rozšířit také o značku Big Shock!“ dodává Jiří Šimek, executive director Al-Namury. K Big Shocku vytvoří Zaraguza jak televizní spot pro vybranou produktovou řadu, tak image spotu značky. První část kampaně bude na obrazovkách k vidění od 1. dubna.

Vy máte své rituály, my k nim máme ten správný čaj
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix