Čerstvě utrženo si připomíná čtyři roky fungování kampaní od Brandmarku

Kampaň ukazuje, že Čerstvě utrženo nejsou „jen rajčata“. Propaguje rovněž nový magazín.

  • 10. 06. 2021 14:00
Bigboard Čerstvě utrženo (Brandmark)

Bigboard Čerstvě utrženo (Brandmark)

Značka Čerstvě utrženo si ke čtvrtým narozeninám nadělila novou kampaň, která ukazuje, že její ovoce a zelenina chutná každému, bez rozdílu věku. Použila k tomu opět kreativu reklamní agentury Brandmark, která se od počátku podílí na celkovém pojetí a strategii značky. S kampaní se lze od poloviny května setkat na sociálních sítích a na webu v podobě bannerů nebo nativní reklamy odkazující na nový magazín Čerstvě zasazeno, který je zaměřen na moderní zemědělství. Do nového se převlékl i hlavní web značky cerstveutrzeno.cz. Offline jsou pak k vidění bigboardy, které už se objevily v Praze, v Brně nebo v Olomouci.

Cílem kampaně je mimo jiné ukázat, že Čerstvě utrženo dávno nejsou „jen rajčata“, ale že pod touto oblíbenou českou značkou lze nakupovat i další čerstvě utržené ovoce a zeleninu. K borůvkám, malinám a meruňkám nově přibyly jahody a okurky Hugo, které okamžitě získaly ohlas a podporu na sociálních sítích. Kampaň zároveň připomíná, že všechny produkty jsou pěstovány lokálně, bez zbytečné chemie a sklízí se až ve chvíli, kdy jsou skutečně zralé, což je znát na jejich chuti a kvalitě.

Fotografie z kampaně Čerstvě utrženo

Fotografie z kampaně Čerstvě utrženo

Čerstvě utrženo, které tvoří stejnojmenné farmářské družstvo z Moravy, představuje zřejmě první v Česku vytvořený nezávislý brand ovoce a zeleniny. U jeho vzniku stála od počátku pražská agentura Brandmark, která ve spolupráci se zadavatelem vytvořila vše od názvu a brand identity přes strategii značky až po veškerou komunikaci. „Chtěli jsme být u toho a pomoct do obchodů a k lidem vrátit zeleninu a ovoce, jaké chceme doopravdy jíst,“ přibližuje zakladatel Brandmarku Marek Bouška.

Fotografie z kampaně Čerstvě utrženo

Fotografie z kampaně Čerstvě utrženo

Fotografie z kampaně Čerstvě utrženo

Fotografie z kampaně Čerstvě utrženo

Stories z kampaně Čerstvě utrženo

Stories z kampaně Čerstvě utrženo

Čerstvě utrženo pro malé i velké gurmány
Nasazení
15. 05. 2021 - 31. 08. 2021
Creative director
Account director
Grafický designér