„Červený přístup.“ Generali Česká pojišťovna zavádí nový komunikační koncept

Jednotný koncept Red a jeho první kampaň Reditude přibližuje hodnoty a strategii značky.

  • 11. 11. 2020 15:15

Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept Red, česky Červená. První kampaní nového konceptu, jejímž cílem je představit hodnoty a strategii značky, je Reditude. Prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, jenž klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. A právě na jednoduchost a inovace se zaměřuje první verze televizního spotu. Kampaň odstartovala 2. listopadu na televizích Prima a Nova a na sociálních sítích. Následovat budou bannery a videa v online médiích, kampaň se objeví i v ulicích krajských měst, v obchodních centrech po celém Česku a v pražském metru.

Ústředním atributem nového komunikačního konceptu i jeho první kampaně je sytě červená barva. Ta je spojována s empatií, ale i s pozitivní energií, a vyjadřuje tak přístup pojišťovny. Následným spojením anglických slov red (červená) a attitude (přístup) vznikla kampaň Reditude. Nový komunikační koncept pak představuje i nový claim S námi v tom nejste sami.

Jako kreativní agentura je pod kampani podepsána londýnská Dentsu McGarryBowen. Lokální kreativní agenturou je Isobar, spadající taktéž do sítě Dentsu Aegis. Produkční agenturou byla Castelli. Spoty režírovali Liam & Grant, fotografoval Marco Mori. Použitou hudbou je skladba Your Turn od Mghty.

Generali Česká pojišťovna: Červená

Generali Česká pojišťovna: Červená

Generali Česká pojišťovna: Červená

Generali Česká pojišťovna: Červená

Generali Česká pojišťovna: Červená

Generali Česká pojišťovna: Červená

Generali Česká pojišťovna: Červená

Generali Česká pojišťovna: Červená

S námi v tom nejste sami
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
02. 11. 2020