Česká produkční udělala z výtahu v Hamleys dětskou postýlku

Netradiční formát propaguje jedinou dětskou výživu, již lze v pražském hračkářství koupit.

  • 21. 07. 2019 11:30

Dětská postýlka v Hamleys značky Hami od České produkční

Dětská postýlka v Hamleys značky Hami od České produkční

Dětská postýlka v Hamleys značky Hami od České produkční

Dětská postýlka v Hamleys značky Hami od České produkční

Agentura Česká produkční připravila pro svého klienta, značku kojenecké výživy Hami, neobvyklou reklamu ve výtahu druhého největšího evropského hračkářství Hamleys v Praze, kterým se denně projede 4.000 lidí. Ten předělala vnitřními polepy na dětskou postýlku, kde se na děti i dospělé usmívá matka i prarodiče a při zavření dveří také otec s lahvičkou Hami v ruce.

„Když má miminko spokojené bříško díky výrobkům od Hami, je spokojený i rodič. Každý, kdo vstoupí do výtahu se ocitá právě na místě takového spokojeného miminka. Usmívají se na něj rodiče i prarodiče, protože si mohou užívat společné chvíle a nemusí řešit prázdné bříško. Kampaň tak upozorňuje i na to, že rodiče mohou produkty Hami v Hamleys, kde tráví s dětmi celé dny, nově zakoupit,“ popisuje Renáta Jarošová, account manažerka České produkční, která zodpovídá za klienta Hami.

Agentura zvolila pro Hami fotorealistickou kresbu rodiny k dosažení hloubky, které by se s klasickou fotografií ani kresbou nedalo docílit. Jejím autorem je Jan Henke, který se kresbou v reklamě zabývá od 90. let 20. století a v minulosti už s Českou produkční spolupracoval. Kresbu následně zfinalizoval Jan Vyvadil, interní grafik České produkční, který je zároveň autorem celého nápadu.

Česká produkční připravila pro Hami v Hamleys kromě výtahu také polep dětského koutku, který pojmenovala Hamíkov. Oběma polepy tak podporuje produkty Hami, které jsou jako jediná výživa pro děti k dispozici přímo v Hamleys. Děti, které si zde hrají mnohdy i celý den, tak mají díky Hami k dispozici plnohodnotnou stravu.

Dětská postýlka v Hamleys
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix