Česká spořitelna tleská tátům na rodičovské v rytmu Daddy Cool od Boney M

Online spot připravila VMLY&R v produkci Creative Embassy, režíroval ho Prokop Motl.

  • 18. 06. 2021 12:00

Česká spořitelna rozvíjí dál svůj komunikační koncept Jste silnější, než si myslíte. Ke Dni otců, který se připomíná 20. června, posílá vzkaz všem tátům, kteří se rozhodli nastoupit na rodičovskou dovolenou.

Každý, kdo je s dětmi na rodičovské, si zaslouží respekt. Česká spořitelna online spotem podporuje konkrétně muže, kteří se rozhodli na rodičovskou nastoupit. Jsou totiž v drtivé menšině, v Česku je jich ani ne 2 %. I proto, že tu stále ještě panuje většinový názor, že mužům tato role nepřísluší. „Česká spořitelna chce ve svých kampaních podporovat sebevědomí jedinců a všech, kdo svou odvahou pomáhají tvořit silnější společnost,“ uvádí.

Spot Daddy Cool pro Českou spořitelnu vytvořila agentura VMLY&R. Vznikl v produkci Creative Embassy a režie se ujal Prokop Motl.

Daddy Cool
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Nasazení
17. 06. 2021 - 27. 06. 2021
Mediamix
Creative director
Account director
Account director
Art director
Account manager