Český Brandmark s londýnským Wordsearch odkrývají tvář nové Pragovky

Tuzemské kreativní studio uvádí kampaň představující nové území pražských Vysočan.

  • 13. 07. 2021 22:30

Vizualizace nové podoby Pragovky

Vizualizace nové podoby Pragovky

Vizualizace nové podoby Pragovky

Vizualizace nové podoby Pragovky

Projekt rozsáhlé kreativní čtvrti Pragovka Art District v pražských Vysočanech představil nový komunikační koncept a vizuální identitu. Ty pro Pragovku ve spolupráci se studiem Wordsearch realizoval a navrhl pražský Brandmark, který na projektu spolupracuje od loňského roku.

V rámci první fáze přestavby Pragovka Art Districtu veřejnosti vytvořil Brandmark nový web Pragovka.com, který podpoří kampaní v ulicích Prahy a kampaní na sociálních sítích a v online médiích. Pro Pragovku připravuje Brandmark také nové propagační materiály jako brožury, navigační plochy v areálu nebo interní materiály, jakým je i velká časová osa ve vnitřních prostorech. Aktuálně probíhají také přípravy focení a eventů v areálu Pragovky.

Pragovka Art District: plakáty

Pragovka Art District: plakáty

Pragovka Art District: plakáty v ulicích

Pragovka Art District: plakáty v ulicích

Pragovka Art District: nový web

Pragovka Art District: nový web

Pragovka Art District: nový web

Pragovka Art District: nový web

Pragovka Art District: sociální sítě

Pragovka Art District: sociální sítě

Pragovka Art District: užití nové vizuální identity

Pragovka Art District: užití nové vizuální identity

Pragovka Art District: velká časová osa ve vnitřních prostorech

Pragovka Art District: velká časová osa ve vnitřních prostorech

Pragovka Art District vzniká v industriální části Vysočan, v místech bývalé Pražské továrny na automobily a pozdější ČKD. V takzvané Pragovce se za první republiky vyráběly slavné vozy Praga, Škoda a Tatra, později legendární vojenské náklaďáky Praga V3S. A právě průmyslová minulost areálu se stala nosným prvkem nové vizuální podoby Pragovky.

„Stylizované součástky aut a strojů tvoří doplňkové motivy a zároveň custom typografii propojující celý vizuální styl Pragovky. Hrajeme si také s principem koláže, která navazuje na prvorepublikovou estetiku a díky níž dokážeme ve zkratce představit různorodé možnosti využití celého prostoru Pragovky,“ dodává creative director Tomáš Paichl.

Pragovka zatím patří především umění – vedle desítek uměleckých ateliérů a několika galerií se zde pořádají nejrůznější kulturní, ale i komerční eventy. Stále víc se otevírá také dalším možnostem. Historické tovární haly i venkovní prostranství se s pomocí předních českých architektů a urbanistů mění na unikátní městský prostor, kde má být dost místa i pro originální kancelářské, vzdělávací nebo obchodní prostory a osobité rezidenční bydlení. „Tak jako mají jiné metropole svoje kreativní čtvrti, třeba New York svůj Williamsburg nebo Soho, bude mít i Praha svůj opravdový art district, a my můžeme spoluvytvářet jeho podobu,“ podotýká zakladatel Brandmarku Marek Bouška.

Pragovka Art District – Go to Market
Kreativní agentura
PR agentura
Značka
Nasazení
24. 05. 2021 - 22. 08. 2021
Creative director
Account director
Strategie