Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Český fotbal hledá nové hvězdičky s Panenkou, Poborským a Dočkalem

Začínající fotbalisté v televizních spotech kopírují legendární akce českých reprezentantů.

  • 14. 06. 2019 16:02

Hledáme fotbalové hvězdičky
Kreativní agentura

Fotbalová asociace představila v květnu, kdy pořádá nábory, novou kampaň se třemi fotbalovými ikonami - s Antonínem Panenkou, Karlem Poborským a Bořkem Dočkalem. Příběhy jejich slavných gólů v podobě televizních spotů cílí na začínající fotbalisty i jejich rodiče a podporují náborovou činnost fotbalových klubů po celém Česku. Produkci kampaně zajistila sportovně-marketingová agentura 2Score, která má na starosti i komunikaci dlouhodobého náborového projektu Můj první gól.

„Chtěli jsme letošní kampaň oživit novým prvkem, spojit minulé úspěchy s budoucími nadějemi a ukázat dětem i rodičům, jak jedinečnou hrou fotbal je,“ hodnotí Václav Kudrna, marketingový ředitel FAČR Group. Natáčení proběhlo na Stadionu Přátelství v Praze za účasti skutečných začínajících fotbalistů a fotbalistek, jejichž úkolem bylo napodobit památné fotbalové akce svých předchůdců. Následovala postprodukční kombinace s reálnými historickými záběry doplněná o autentický komentář. Kampaň využívá rovněž tisk, outdoor, online i sociální sítě.

Billboard s Antonínem Panenkou

Billboard s Antonínem Panenkou

Billboard s Bořkem Dočkalem

Billboard s Bořkem Dočkalem

Dlouhodobý náborový projekt Můj první gól v současné době zahrnuje projekt dalších šest pilířů, které se zábavnou a edukativní formou snaží pojmout veškeré aspekty mládežnického fotbalu a sportu obecně. Jedná se o Stravu fotbalistů pro děti, instruktážní videa Trénuj pro rodiče nebo už víc než sto Příběhů osobností a jejich fotbalových gólů. I díky nim získal projekt už v roce 2015 prestižní ocenění Grassroots projekt roku od UEFA.