Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Čeští Podlahové i MacGyverové si ve spotu poradí půjčkou od Home Creditu

Nový spot vytvořila agentura Comtech Can v produkci Darq Studia, režíroval Dan Růžička.

  • 23. 07. 2020 12:20

Splátková společnost Home Credit přichází s novými televizními spoty na podporu značky. Kampaň oslavuje českou a slovenskou vynalézavost a kutilství a nabízí dlouhodobé řešení v běžných životních situacích prostřednictvím flexibilní půjčky. Hrdiny kampaně jsou běžné rodiny, které nezaskočí neočekávané situace a dokáží si s nimi poradit. „V kampani si najde každý to své. Někdo si při zhlédnutí vybaví krále českých kutilů Přemka Podlahu, někdo amerického seriálového hrdinu MacGyvera a jiný třeba svého tatínka, který si musel vždy se vším poradit,“ dodává Jan Vašíček z Home Creditu.

První spoty budou moci diváci zhlédnout 23. července na českých televizních kanálech Prima a Barrandov a také na slovenských programech Markízy. Na přípravě kampaně začal Home Credit spolupracovat s produkční agenturou Darq Studio a kreativní agenturou Comtech Can loni v září. Při výrobě spotů, jehož režisérem je Dan Růžička, kreativci spolupracovali se stávajícími i potenciálními klienty, kteří poskytovali zpětnou vazbu od výběru konceptu až po finální střih spotů.

Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
23. 07. 2020
Mediamix