Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

„Čím déle leží, tím má lepší chuť.“ Mistrův ležák od Kozla dostal hru pro Messenger

Hráči na mobilu mohou vyzývat své přátele z Facebooku do souboje o to, kdo je lepší sládek.

  • 05. 08. 2019 14:05
Velkopopovický Kozel: Mistr ležáků (Triad Advertising)

Velkopopovický Kozel: Mistr ležáků (Triad Advertising)

Mistr ležáků
Kreativní agentura
Mediamix

Pivní značka Velkopopovický Kozel ze stáje Plzeňského Prazdroje přichází s propagační hrou Mistr ležáků, určenou pro komunikační platformu Facebook Messenger. „Je to vůbec první brandovaná, plně grafická hra pro Messenger v Česku,“ tvrdí agentura Triad Advertising, která nový počin vytvořila. Hráči v ní mohou vyzývat své přátele do souboje o to, kdo je lepší sládek. Hra plynule navazuje na momentálně vysílaný televizní spot a vedle Facebooku na ni lze narazit také na Instagramu.

Tvůrci hry chtěli hravou interaktivní cestou komunikovat, že čím déle pivo leží, tím má lepší chuť. Tak se dá shrnout i sdělení, které se objevuje napříč aktuální kampaní na Mistrův ležák z Velkopopovického pivovaru. „Mistrův ležák je skvělé pivo a pro nás je velmi důležité, aby lidé chápali, co za jeho kvalitou stojí. V televizi uvidí příběh o trpělivosti při jeho vaření, v digitálu si budou moci vyzkoušet, jak vypadá trpělivost v praxi, a to velmi zábavnou formou. Řešení navíc lidi přirozeně motivuje k tomu, aby produkt vyzkoušeli, což je pro nás klíčové,“ vysvětluje Jan Odložil, specialista značky Velkopopovický Kozel.

Velkopopovický Kozel: Mistr ležáků (Triad Advertising)

Velkopopovický Kozel: Mistr ležáků (Triad Advertising)

Mistr ležáků je jednoduchá hra určená spotřebitelům od 18 let. Hráč si bere na starost jeden tank ležáku, který ochraňuje před davem žíznivých lidí. Čím déle vydrží, tím lépe. V souboji s přítelem platí, že ten, který má horší čas, zve toho druhého na pivo. Aplikace umožňuje i „vyrovnat účty“, v takovém případě sama vyhledá nejbližší místo, kde se čepuje Mistrův ležák.

„Řešení je skvělou odpovědí na to, jakým způsobem dnes lidé konzumují obsah na sociálních sítích – věnují mu jen zlomek sekundy a jdou dál. U hry, která dokáže zabavit hodiny a hodiny, by mohl čas strávený se značkou narůst do nevídaných čísel, což může mít velmi pozitivní dopad na spontánní znalost produktu,“ věří Eugen Korda, creative director Triad Advertising.