Značka aperitivů Cinzano přichází s novým televizním spotem, který je poprvé vyroben exkluzivně pro český a slovenský trh a cílí specificky na domácí spotřebitele. „Český trh a zejména čeští spotřebitelé jsou pro Cinzano velmi důležití. Naším novým spotem chceme lidem připomenout, že Cinzano je skvělá volba nejen pro tradiční vánoční nebo svatební přípitek, ale i pro všechny ostatní chvíle, které trávíme s blízkým a přáteli a na které stojí za to připíjet,“ říká Thomas Hergge, zodpovědný za značku Cinzano v zemích střední Evropy.
Značka Cinzano má dlouhou tradici, která sahá až do roku 1757, kdy byla založena v italském Turíně jako rodinná firma. Cinzano je také tradiční značkou v Česku, je tu jedničkou v segmentu aperitivů. Češi mají Cinzano spojené s okamžiky v období vánočních svátků i s mnoha dalšími slavnostními příležitostmi s přáteli i v rodinném kruhu.
Nový spot se představil na slavnostním večeru 22. listopadu na italské ambasádě v Praze, bude vysílán v období od 26. listopadu do 22. prosince. Spot vytvořila pod vedením Terezy Svěrákové kreativní agentura VMLY&R Praha, režie se ujal Ronald Wranik a produkce Bistro Films s hlavním producentem Johnem Daczickým. Spot představuje Cinzano jako značku vhodnou ke všem druhům přípitků, ukazuje její moderní tvář i 260 let starou historii.