Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Co k tomu říct?“ Tradiční zubní pasta Odol se připomíná „odolštinou“

Známého sloganu Odolu neodoláš se značka nevzdala, přidala ovocné příchutě Odol Senses.

  • 27. 07. 2020 23:00

Značka Odol má na českém trhu tradici 128 let, v posledních letech o ní ale nebylo příliš slyšet. Proto se společnost GlaxoSmithKline ve spolupráci s kreativní agenturou WMC Grey a produkcí Armada Films rozhodla její slávu oživit. Odol teď přichází v několika verzích a v novém balení. Nový televizní spot staví na tradičních vlastnostech produktu, tedy chuti, svěžesti a ochraně. Varianty s ovocnými příchutěmi Odol Senses se objevují jak na samostatných klíčových vizuálech, tak v lehce poupraveném televizním spotu.

„Třicetisekundový příběh režírovaný Tomášem Řehořkem se odehrává v koupelnách nejrůznějších lidí - mladá rodina, puberťák, kempařka, dědeček s vnučkou -, kteří si zrovna čistí zuby Odolem. Ani kartáček v puse je nezastaví, aby do kamery vysvětlili, proč mají Odol tak rádi. Tak vzniká nová řeč – odolština. Slova vlastně nejsou potřeba, protože za Odol mluví to, že prostě a jednoduše funguje,“ popisují tvůrci.

Takzvaná odolština se objevuje jako nosný prvek kampaně i na klíčových vizuálech. Vše je podepsáno jednoduchým claimem Odolu neodoláš, dobře známý napříč generacemi. „Vycházíme z momentu, který všichni známe. Když si čistíte zuby a najednou potřebujete někomu něco sdělit. Většinou to je hrozně důležité, proto to těch pár vteřin nepočká. V našem případě se hrdinové kampaně snaží vyjádřit své pozitivní emoce vůči Odolu. Tak vznikla odolština,“ přibližuje David Suda, kreativní ředitel WMC Grey.

Odol: Odolština (WMC Grey)

Odol: Odolština (WMC Grey)

Odol: Odolština (WMC Grey)

Odol: Odolština (WMC Grey)

Odolština
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 07. 2020 - 31. 08. 2020
Mediamix
Creative director
Account director
Account manager
Art director