Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Co všechno si po krizi nechají, slibují pro Českou spořitelnu Jana Plodková a další

Sociální sítě a televizi využila kampaň finančního domu, jež měla povzbudit lidi při koroně.

  • 02. 06. 2020 22:55

Tak jako celý svět, i Česko v posledních měsících prošlo těžkou zkouškou virové pandemie. Česká spořitelna chtěla jít v této situaci příkladem a udělat maximum pro to, aby lidem ulehčila: „Kromě praktické pomoci (finanční poradenství na dálku, přesun Abecedy peněz na online, odklady úvěrů, úvěry pro podnikatele se zárukou, sponzoring pořadu UčíTelka) jsme chtěli lidi v záplavě negativních zpráv povzbudit, dodat jim naději. Tak vznikla kampaň s hashtagem #nechamsi.“

„Hlavní myšlenka kampaně vychází z přesvědčení, že na všem zlém se dá najít něco dobrého. A že i současnou situaci lze vnímat jako příležitost se na chvíli zastavit, zamyslet a některé věci přehodnotit. Říct si, o co nás tato doba obohatila a co si chceme ponechat i když bude po ní.“

„Myšlenku jsme do společnosti rozšířili prostřednictvím výzvy pod hashtagem #nechamsi. Vytvořili jsme jednoduchý template pro sociální sítě a společně s 32 influencery vyzvali lidi, aby sdíleli vše pozitivní, co jim současná situace přinesla. Výzvu launchovala Česká spořitelna, která se zavázala pokračovat v několika aktivitách, které pro lidi připravila během krize,“ popisuje zadavatel.

Vizuál aktivační části kampaně

Vizuál aktivační části kampaně

Online aktivace probíhala od 16. do 30. dubna, využila sítě Instagram, Facebook, Linkedin, YouTube a Twitch taky web Seznam.cz. Na ni pak od 30. dubna do 24. května navázal třicetivteřinový televizní spot, natáčený v přísných hygienických podmínkách - většina příprav probíhala přes videokonference, herci byli natáčeni ve svých vlastních bytech za minimální přítomnosti štábu. Spot se pak v televizi objevil ještě od 1. do 21. června. Doprovází ho hudba od The Lumineers.

„Kampaň se potkala s velkým zájmem ze strany veřejnosti, celkový reach onlinové části byl 2,1 milionu s pozitivním sentimentem nebývalých 99,3 %, přes televizi jsme v první fázi oslovili téměř 70 % dospělé populace. A jen pro zajímavost, lidé nejčastěji uváděli, že si nechají více času na rodinu či přátele a domácí vaření,“ uzavírá marketingový tým České spořitelny.

Až bude po všem
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Nasazení
16. 04. 2020 - 21. 06. 2020
Mediamix
Tvář značky
Creative director
Creative director
Creative director
Account director
Account director
Graphic designer
Senior digital creative
Junior account manager