„Co znamená hudba pro tebe?“ Kytary.cz si spoty vyrobily společně s agenturou Haze

Agentura dodala samotný kreativní koncept, exekuce i produkce šla ruku v ruce s klientem.

  • 20. 09. 2021 15:30

Nová kampaň pro Kytary.cz vznikala nezvyklým způsobem. Agentura Haze ji připravila v přímé produkční, herecké i hudební spolupráci s klientem. „Jsme taky muzikanti a dělat pro muzikanty je pro nás radost. Už na prvním setkání v sídle společnosti Kytary.cz v Modřanech jsme se domluvili, že to uděláme trochu jinak, než je v kraji zvykem,“ říká kreativní ředitel a jeden ze šéfů agentury Haze Jakub Hussar. „Když sedíte v baráku, který je muzikantů plný, a ve kterém je i vlastní studio, přímá spolupráce se nabízí sama,“ dodává druhá hlava Haze Martin Charvát.

Agentura tak dodala samotný kreativní koncept, ale jeho exekuce i produkce šla ruku v ruce s lidmi z Kytar. „Štáb byl smíšený, muzikanti byli od klienta, postprodukce se finalizovala ve studiu Kytar v Modřanech,“ popisuje šéfka produkce Simona Angelis. „Nejdříve jsme se té logistiky trochu báli, ale bylo to naopak zjednodušení. Třeba casting se dělal přímo v Modřanech.“ A šéf marketingu Filip Černý k celému projektu říká: „Ve spotech můžete vidět naše kolegy, zaměstnance Kytary.cz. Někteří ztvárnili hlavní role, jiní byli v komparzu, součástí štábu nebo se podíleli na postprodukci. Je to skvělý způsob, jak budovat týmového ducha a zapojit do marketingu celou firmu.“

Kampaň je určena pro online, má image i prodejní část, funguje v několika formátech včetně bumperů. „A díky své jednoduchosti se dá rozvíjet dál a dál,“ jsou přesvědčeni tvůrci. „Pro každého z nás znamená muzika něco trochu jiného. Kampaň je tím tak flexibilní, že se s ní dá pracovat prakticky donekonečna,“ tvrdí Černý.

Kampaň poběží v nejrůznějších jazykových mutacích na všech trzích, kde společnost Kytary.cz působí. Jde konkrétně o Česko, Slovensko, Polsko, Rumunsko, Maďarsko, Německo, Rakousko, Francii, Španělsko, Nizozemsko, Itálii a Irsko.

Co znamená hudba pro tebe?
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
20. 09. 2021
Mediamix
Koncept, copywriting
Režie, copywriting