ČSOB v kampani od Loosers podporuje stavební spoření a pravidelné investování

Kampaň bude v průběhu roku k vidění na vybraných webech a sociálních sítích.

  • 05. 08. 2020 00:00

ČSOB: Šetřete po svém, spořte po našem (Loosers)

ČSOB: Šetřete po svém, spořte po našem (Loosers)

ČSOB: Šetřete po svém, spořte po našem (Loosers)

ČSOB: Šetřete po svém, spořte po našem (Loosers)

V aktuálně probíhající kampani Šetřete po svém, spořte po našem ČSOB podporuje dva ze svých investičních produktů – stavební spoření a pravidelné investování. Kreativa i produkce vznikla kompletně v agentuře Loosers.

„Kampaň jsme postavili na insightu, že my Češi jsme vynalézavý národ a každý máme své způsoby, jak šetřit. Tuto myšlenku vtipnou formou dramatizujeme ve videospotech a klíčových vizuálech, ve kterých s nadsázkou ukazujeme úsměvné momenty šetření. S pochopením ale nabádáme lidi, aby spoření a zhodnocování svých peněz svěřili profesionálům,“ říká k podobě kampaně Iva Bízová, creative CEO agentury Loosers.

Kampaň bude v průběhu roku k vidění na vybraných webech a sociálních sítích v podobě videí a bannerů.

Šetřete po svém, spořte po našem
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
23. 07. 2020
Mediamix
Creative director