Atmedia slaví 15 let
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Serial Killer
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2023
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Blueglue
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Švejda Goldmann
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Can Media
      • Cruxo
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EssenceMediacom
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Success Story
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

Krátké spoty od Triadu poběží na všech kontinentech, v některých se mihne Petra Kvitová.

  • 18. 09. 2023 21:00

Český poskytovatel sportovních výsledků a zpraodajství Livesport odstartoval novou reklamní kampaň, kterou chce oslovit sportovní fanoušky v desítkách zemí. Sérii spotů, jejichž koncept vznikl v pražské agentuře Triad, spojuje slogan Read the game like no one else, v češtině Čti hru jako nikdo jiný. Ten sportovní terminologií odkazuje na rychlost a široký informační záběr globální sítě Flashscore, jejíž výsledkový servis a zpravodajství používá přes 100 milionů uživatelů měsíčně. Livesport svou kampaň spustil při příležitosti mistrovství světa v basketbalu a fanoušci ji pak uvidí i během dalších velkých sportovních událostí, včetně probíhajícího šampionátu v ragby.

Livesport je mezi fanoušky na celém světě populární mimo jiné díky tomu, že sportovní výsledky dokáže zobrazit téměř okamžitě – dokonce rychleji, než je vidí diváci sportovních přenosů v televizi. K živým výsledkům a statistikám pak v rámci své globální sítě Flashscore loni přidal sportovní zpravodajství, které rozšířil do 13 zemí.

„Koncept zahrnuje jak jeden z nejčastěji zmiňovaných insightů, tedy že gól je v apce rychleji než v televizi, tak škálu dalších informací, které u nás uživatelé najdou. Funguje jako popis celé aplikace, obzvlášť ve spojení s naším zpravodajstvím,” říká Lukáš Skalický, head of brand Livesportu. “Náš servis dává uživatelům obrovské možnosti a je už na nich, jak je využijí. Mohou ostatním radit a pomáhat, ale také jim mohou pěkně pokazit sportovní zážitek. V každém případě jsou s naší aplikací vždycky o krok napřed.”

Kampaň se skládá ze čtyř spotů z kancelářského prostředí. Komunikaci posouvá vizuální ztvárnění „game changing momentu“, který zdůrazní červené ozáření obličeje a audio podpis „Flashscore“. Červené ozáření je distinktivní brandový prvek, který má napříč formáty držet konzistenci kampaně a rozpoznatelnost značky.

„Výzvou bylo vytvořit rychle pochopitelné pointy a přitom nesklouznout k nudné generičnosti. Kampaň poběží hlavně v digitálním prostředí, máme jen několik vteřin na to zaujmout a poměrně malý prostor, kdy má divák pochopit, co se stalo. Nejde tedy vymýšlet žádné složité interakce, všechno musí být jasné na první dobrou. Samotné USP naštěstí k úderným pointám přímo vybízely. Vědět výsledek dřív než kdokoli jiný nebo se dohadovat o tom, jak které utkání dopadne na základě dat – v kombinaci s omezením stopáže jsou to mantinely, které kreativcům nabízí zajímavý prostor,“ přibližuje vymýšlení spotů Michal Pivarči, kreativní ředitel Triad Praha. „Jelikož se výstupy nasazují na různé videoplatformy s různými specifikacemi, byla pro nás důležitá modularita videí. Naše realizace nám do nich umožnuje nejen snadno naklíčovat záběry z různých sportů, ale variabilně pracujeme i s náhledy do aplikace, stopáží, packshoty a samozřejmě jazykovými mutacemi. Výsledkem jsou stovky variací,“ doplňuje Matúš Ficko, stratég pražského Triadu.

Novou kampaň Livesport připravil pro trhy na všech kontinentech, čemuž odpovídal výběr univerzálního kancelářského prostředí. Z téhož důvodu je i herecké obsazení mixem lidí z celého světa, včetně dvou hlavních hrdinů.

„V předešlých letech byly středobodem našich spotů velké sportovní hvězdy. Teď se vracíme ke konceptu, kdy jsou hlavními hrdiny naši uživatelé – sportovní fanoušci,“ vysvětluje marketingový ředitel Livesportu Jan Hortík. „Při volbě herců jsme zohlednili globální ambice naší kampaně. Do hlavních rolí jsme vybírali ze stovky tváří z pěti castingových studií a nakonec se rozhodli pro dva herce z Londýna. A v jednom ze spotů se znovu objeví naše ambasadorka Petra Kvitová.

Kampaň režíroval Dán Anders Bundgaard, který natočil například známý spot na Tour de France, a z Dánska byl i kameraman Kasper Wind. Spoty jsou v celkem sedmi jazycích (kromě češtiny také v angličtině, brazilské portugalštině, francouzštině, španělštině, polštině a portugalštině) a sportovní fanoušci je uvidí během největších sportovních eventů.

„Loňskou sportovní událostí číslo jedna byl jednoznačně fotbalový šampionát, během kterého jsme naší kampaní zasáhli kolem 150 milionů lidí z celého světa. Pro letošek jsme si vybrali několik klíčových eventů, například ženský fotbalový šampionát, mistrovství světa v basketbalu a v ragby nebo Wimbledon. Kolem toho stavíme kampaně v zemích, kde nám to dává největší smysl. Například v rámci basketbalového šampionátu jsme zvolili domácí Filipíny a Španělsko, během aktuálního ragbyového šampionátu zase cílíme především na francouzský trh,“ dodává Hortík.

Čti hru jako nikdo jiný
Kreativní agentura
Triad Prague
Produkční agentura
Cinemania
Značka
Livesport
Klient
Livesport
Nasazení
11. 09. 2023
Obor
Volný čas / rekreace / zábava / sport
Režie
Anders Bungaard
DOP
Kasper Wind
Hudba
Petr Šoupa
Fotografie
Jakub Dohnálek
Account director
Zoran Boškovič
Account manager
Daniel Weiss
Creative director
Michal Pivarči
Senior copywriter
Markéta Kolodžejová
Art director
Michal Dvorský
Strategy director
Matúš Ficko
64%
Tweet
  • Cinemania
  • Triad Prague
Pár kliků a v hospodě mám plno
  • Specialista/ka na tvorbu obsahu pro dárcovství
  • Marketing Specialist – senior
  • MARKETING DATA ANALYST
  • Specialista/ka na tvorbu obsahu pro dárcovství
  • Marketingový koordinátor / koordinátorka divize oční optika
  • Trainee v oddělení marketingu
  • Brand Manager Farmacie
  • Klientský support/IHNED/fix 30 000!
  • Markeťák či markeťačka pro zemědělskou techniku
  • Account manager
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu
Televizi opouští s Dvořákem a Kolářem

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
Sledujte nový rozhovor

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

„Jásal jsem dřív, než jsem reklamu viděl.“ Globální Livesport se líbí o fous víc než Fortuna
Reklamní katovna

„Jásal jsem dřív, než jsem reklamu viděl.“ Globální Livesport se líbí o fous víc než Fortuna

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
Šestý ročník televizní přehlídky v Brně

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier
Předplatitelská platforma rebranduje

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Národní galerie reklamy

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Creative Pro určuje směr udržitelných eventů, z Conventy si odnášejí zlato
  • Budějovický Budvar volá Sláva pivu! Identitu nového pivního festivalu vytvořilo studio Semibold
  • Analýza výkonu 140 influencerských kampaní, které prošly agenturou WOO
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Pražský nadační audiovizuální fond začal přispívat na studentské filmy

Pražský nadační audiovizuální fond začal přispívat na studentské filmy

Kam směřuje digitální marketing? Sir Martin Sorrell a další předpovídali na DMEXCO

Kam směřuje digitální marketing? Sir Martin Sorrell a další předpovídali na DMEXCO

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii
Prodej podílu po pěti letech

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Marketing Notina podpoří Alexander Montchovsky

Marketing Notina podpoří Alexander Montchovsky

Ivo Mravinac přešel z Penty do Cream Investments

Ivo Mravinac přešel z Penty do Cream Investments

Stažení „velké mediální novely“ žádají vedle komerčních televizí i vydavatelské domy

Stažení „velké mediální novely“ žádají vedle komerčních televizí i vydavatelské domy

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu
Poprvé promluví do složení rady

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Agentura Story tlrs posiluje oddělení mediálního nákupu

Agentura Story tlrs posiluje oddělení mediálního nákupu

Do Fragile přicházejí Igor Petrovics, Otakar Čihák a Jan Marcinek

Do Fragile přicházejí Igor Petrovics, Otakar Čihák a Jan Marcinek

Agentury Business Factory a Ydeal vstupují do AKA

Agentury Business Factory a Ydeal vstupují do AKA

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO
Přestup do Czech News Center

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
Radní schválili pracovní smlouvu

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

další články
Buduj značku

Nedělní příloha internetu

  • Streamingové platformy neporostou do nebe. Nevadí
  • USA versus Google. Začalo historické antimonopolní řízení
  • Novinářský matador hledá udržitelné zpravodajství. Nedostatečně, přesto podnětně
všechna vydání přílohy →

Volná místa

LCG New Media Social Media Specialist & Graphic
Comtech Can Media Planner
World of Online Head of Digital
World of Online Graphic Designer
VMLY&R Prague Senior Account Manager
Katz83 Social Media Specialist pro podcast Insider
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT