Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Dang, Harich, Callta a Mirgová propůjčili svou hudební tvorbu letní kampani Lay’s

Chipsy od Pepsi si dělají reklamu v nových videoklipech českých a slovenských tvůrců.

  • 07. 08. 2019 00:00
Letní balení chipsů Lay's

Letní balení chipsů Lay's je limitovanou edicí s motivy různých hudebních žánrů

Hudba chutná lépe s Lay's
Kreativní agentura
Produkční agentura
Klient
Mediamix

Značka chipsů Lay’s se během léta spojuje s aktuální českou a slovenskou hudební produkcí. Claim kampaně Hudba chutná lépe s Lay’s podporuje v první řadě limitovaná edice hudebních obalů, které v duchu dlouhodobé komunikační strategie jednotlivé příchutě chipsů spojují s různými hudebními žánry. Propojení s hudbou podporují i televizní spoty a spolupráce s tvůrci formou product placementu v nových videoklipech. Za lokální kreativou stojí agentura Zaraguza.

Letní kampaň chipsů Lay's

Letní kampaň chipsů Lay’s

„Hlavním cílem kampaně je ukázat, že pestrost příchutí klasické řady Lay’s je stejně široká jako rozmanitost hudebních žánrů. Z nabídky hudebních stylů si totiž vybere každý stejně jako z příchutí Lay’s,“ přesvědčuje Jana Wiesnerová, junior brand manažerka kategorie snacků PepsiCo. „Zatímco nejvyhledávanější Lay’s Salted se snoubí s popem, k tvrdší rockové hudbě patří ostřejší příchuť Piquant paprika, k hip-hopu pro změnu Fromage, v rytmu latina zní nejlépe Green Onion a s country jdou dohromady chipsy Lay’s Grilled bacon s uzenou příchutí dýmu.“ Propojení příchutí Lay’s s jednotlivými hudebními žánry podporují i nové spoty, které budou během celého léta nasazené v televizi a online.

Ještě před spuštěním samotné kampaně se Lay’s stala sponzorem pěvecké soutěže The Voice Česko Slovensko prostřednictvím koutku, v němž se představovali účinkující. Značka tím chtěla vyjádřit svou podporu mladým a začínajícím pěveckým talentům. Na to navázala spolupráce s vybranými hudebníky - s českým rapperem Renne Dangem nebo se slovenským zpěvákem Martinem Harichem. V jejich nejnovějších videoklipech se chipsy objevují formou product placementu.

Lay’s hrají hlavní roli v novém speciálním klipu Pavla Callty a Dominiky Mirgové, v němž oba interpretují své skladby v duchu kampaně.