Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Darujme české Vánoce.“ Letos Česká spořitelna podpoří místní výrobce

Finanční dům letos vánoční kampaň jede na webu. Motivuje k nákupu tuzemského zboží.

  • 12. 11. 2020 21:10

„Pojďme letos společně nakoupit dárky u českých výrobců a udělat tak radost na dvakrát.“ Tak zní hlavní motto letošní vánoční kampaně, kterou začátkem listopadu spustila Česká spořitelna. Jejím hlavním cílem je podpořit české výrobce, podnikatele a firmy.

„V kampani inspirujeme a vyzýváme: pojďme společně podporovat a nakupovat vánoční dárky u českých výrobců a dělejme radost na dvakrát – našim nejbližším i českým firmám. Kromě toho, že jsme letos nakoupili vánoční dárky pro klienty a zaměstnance výhradně u českých výrobců, propojili jsme tuto myšlenku a projekt i s nově vzniklou iniciativou Darujeme české Vánoce,“ říká Monika Hovorková, šéfka brandu České spořitelny.

Inspirace na dárky od českých výrobců s hashtagem #darujemeceskevanoce firma průběžně zveřejňuje a aktualizuje na webové stránce k letošním Vánocům. Další tipy a náměty na dárky od českých výrobců sdílí rovněž na sociálních sítích Facebook či Instagram.

Česká nadílka

Česká nadílka

Česká nadílka
Kreativní agentura
Mediální agentura
Nasazení
06. 11. 2020 - 13. 12. 2020
Mediamix