Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Data od T-Mobile propaguje malá tanečnice a Don’t Stop Me Now od Queen

„Růžový“ mobilní operátor v jarní kampani připomíná neomezená data v mobilu.

  • 18. 02. 2020 15:55

Mobilní operátor T-Mobile spouští marketingovou podporu svých neomezených datových tarifů. Ta navazuje na loňské představení nové generace tarifů a na vánoční kampaň. Tentokrát bude zdůrazňovat neomezená data v mobilu a svobodu, kterou přináší zákazníkům.

„Spousta lidí ještě pořád o neomezených tarifech neví nebo se domnívá, že jsou nesmyslně drahé,“ říká Michal Podlucký, ředitel řízení segmentu rezidentních zákazníků T-Mobile. „V kampani chceme ukázat svobodu, kterou neomezená data přináší, a zároveň ujistit zákazníky, že si tarif v případě potřeby mohou znovu změnit.“ T-Mobile v kampani od Saatchi & Saatchi upozorní i na jednoduchost, s níž se neomezená data dají zapnout v aplikaci Můj T-Mobile a změnit datový objem každý měsíc.

Kampaň se objeví v televizi, online i v prodejnách T-Mobile. Televizní část zahrne spoty o délce nejprve 40, poté 30 vteřin. Už podruhé T-Mobile využije formát rádiových spotů u podcastu Studio N listu Deník N, a to od 24. února do 29. března.

Loni v září zavedená „neomezená data za rozumnou cenu“ si u T-Mobile dodnes pořídilo přes 180.000 zákazníků, což představuje čtvrtinu z celkové báze klientů v nových tarifech. Celkově na nové tarify přešlo 40 % nefiremních zákazníků  operátora. Průměrná datová spotřeba této skupiny uživatelů se pohybuje okolo 17,5 GB za měsíc, uvádí T-Mobile.

Datová svoboda
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
17. 02. 2020 - 31. 03. 2020