Pojišťovna Axa spouští v Česku a na Slovensku kampaň, jejímž cílem je přiblížit veřejnosti, jaké výhody přináší rizikové životní pojištění zodpovědným klientům a představit Axu jako odborníka na finanční krytí velkých rizik, jako jsou invalidita, vážná onemocnění či smrt. Hlavním konceptem kampaně je myšlenka, že prevence je nejlepší ochrana. „Mnoho z nás podceňuje rizika spojená s nezdravým životním stylem a význam pravidelných návštěv u lékaře. Když pak nastanou zdravotní problémy, jejich léčba zabere více času, peněz a energie,“ vysvětluje head of marketing Axa v Česku a na Slovensku Oskar Sekereš.
Kampaň v obou zemích poběží od konce září do konce listopadu a využije veškerých venkovních formátů, včetně billboardů a citylightů ve velkých městech a v sítích čerpacích stanic MOL v Česku a Shell a Slovnaft na Slovensku. Její součástí budou také digitální formáty v podobě bannerů a aktivní komunikace na sociálních sítích. Za kreativní částí kampaně stojí agentura Leo Burnett Praha. Public relations v Česku a Twitter zastřeší Havas PR Prague, na Slovensku bude PR zabezpečovat Dynamic Relations 2000. Komunikace na Facebooku bude řízena inhouse.
„Kreativní myšlenka kampaně stojí na kontrastu headlinu, který budí dojem nezodpovědného chování, a vizuálu ukazujícího pravý opak. Teprve jejich spojením se dokresluje celý příběh a přichází pointa s důrazem na prevenci,“ vysvětluje Martin Mareš, kreativní ředitel Leo Burnett Praha, který již v minulosti navrhl pro Axu kampaň Ten moment. „Na prevenci klade Axa důraz v komunikaci od léta, proto tuto kampaň rozvíjíme pomocí edukačního PR s důrazem na nekouření v Česku a lékařskou prevenci na Slovensku. To podpoříme i komunikací na sociálních médiích,“ doplnil Martin Pavlíček, managing director Havas PR.
- Klient: Axa
- Značka: Axa
- Kreativní agentura: Leo Burnett Praha
- PR agentura: Havas PR Prague
- Mediamix: out-of-home, online