Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Díky ženám bydlíme lépe, ukazují spoty spořitelny Raiffeisen od VCCP

Dva spoty od VCCP inscenují příběhy ze života čtyřčlenné rodiny. Točily se ve Vršovicích.

  • 13. 05. 2019 08:00

Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix

Raiffeisen stavební spořitelna představuje novou komunikační kampaň Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte. Jejím cílem je zvýšit povědomí o značce a motivace lidí k modernizaci či pořízení lepšího bydlení. Nový komunikační koncept, který se v těchto dnech začne objevovat v několika typech médií, vytvořila reklamní agentura VCCP. S nadsázkou má vyjadřovat, že „za zvelebováním domovů, většinou nenápadným podněcováním svých protějšků, stojí převážně ženy a Raiffeisen stavební spořitelna umožňuje tyto sny a nápady financovat“. „V naší nové kampani je hlavní nosnou myšlenkou situace, kterou určitě mnoho z nás dobře zná. Tou je, že zejména díky ženám a jejich dlouhodobému a nenápadnému přesvědčování měníme své bydlení k lepšímu,“ komentuje Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.

Spoty mají podpořit image firmy jako partnera pro pořízení vlastního bydlení, rekonstrukce či modernizace. Natáčení probíhalo dva dny v pražských Vršovicích a výsledkem jsou dva třicetisekundové příběhy ze života jedné čtyřčlenné rodiny. Spoty se v médiích objeví postupně a budou zaměřeny na komunikaci úvěrů na bydlení od 2,14 % ročně. Hlavními komunikačními kanály budou televize a internet. Kromě toho kampaň využije také rádio, out-of-home a POS materiály na pobočkách spořitelny.