Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Díky ženám bydlíme lépe, ukazují spoty spořitelny Raiffeisen od VCCP

Dva spoty od VCCP inscenují příběhy ze života čtyřčlenné rodiny. Točily se ve Vršovicích.

  • 13. 05. 2019 08:00

Raiffeisen stavební spořitelna představuje novou komunikační kampaň Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte. Jejím cílem je zvýšit povědomí o značce a motivace lidí k modernizaci či pořízení lepšího bydlení. Nový komunikační koncept, který se v těchto dnech začne objevovat v několika typech médií, vytvořila reklamní agentura VCCP. S nadsázkou má vyjadřovat, že „za zvelebováním domovů, většinou nenápadným podněcováním svých protějšků, stojí převážně ženy a Raiffeisen stavební spořitelna umožňuje tyto sny a nápady financovat“. „V naší nové kampani je hlavní nosnou myšlenkou situace, kterou určitě mnoho z nás dobře zná. Tou je, že zejména díky ženám a jejich dlouhodobému a nenápadnému přesvědčování měníme své bydlení k lepšímu,“ komentuje Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.

Spoty mají podpořit image firmy jako partnera pro pořízení vlastního bydlení, rekonstrukce či modernizace. Natáčení probíhalo dva dny v pražských Vršovicích a výsledkem jsou dva třicetisekundové příběhy ze života jedné čtyřčlenné rodiny. Spoty se v médiích objeví postupně a budou zaměřeny na komunikaci úvěrů na bydlení od 2,14 % ročně. Hlavními komunikačními kanály budou televize a internet. Kromě toho kampaň využije také rádio, out-of-home a POS materiály na pobočkách spořitelny.

Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix