„Nemusíte umírat, abyste viděli film vašeho života,“ říká nová znělka, s níž filmový distribuční label KVIFF Distribution vstupuje do čtvrtého roku svého fungování. Znělka měla premiéru 31. října na online kanálech všech tří partnerů, kteří KVIFF Distribution tvoří, jsou to Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, Česká televize a Aerofilms. Od 15. listopadu bude zkrácená verze nové znělky k vidění i před všemi projekcemi nového filmu Paola Sorrentina Oni a Silvio, který KVIFF Distribution čerstvě uvádí do tuzemských kin.
Znělku vytvořil kreativní tým Edy Kauby z reklamní agentury Ogilvy. Zdůrazňuje především kvalitu a originalitu, kterou filmy labelu do českých kin přinášejí. Produkce se ujalo studio Dawson a tým režiséra Roberta Hloze. V postprodukci pak na znělce spolupracovala studia MagicLab, Soundsquare a PolySound. Natáčení probíhalo v létě v Sanatoriu 110 pro léčbu tuberkulózy s herci Markem Pospíchalem a Elizavetou Maximovou. Hlas ve znělce patří Jiřímu Bartoškovi, prezidentovi karlovarského filmového festivalu.
„Brainstormoval jsem se dvěma blázny, se Samirem Hauserem a Vilémem Kabzanem, takže jsme byli vlastně tři a nápad skončil samozřejmě taky u blázna. Ten se raději zabije, než by se díval na telenovelu,“ popisuje Kauba genezi nápadu. „Eda Kauba už pro nás několik videí dělal a pojí nás velmi přátelské vztahy. Stojí třeba za konceptem ‚popcornfree culture‘ kina Světozor a dalšími znělkami,“ dodává za Aerofilms Ivo Andrle.
Filmy vašeho života
- Klient: KVIFF Distribution (Aerofilms, Česká televize, Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary)
- Značka: KVIFF Distribution
- Kreativní agentura: Ogilvy Czech
- Produkce: Dawson Production, MagicLab, Soundsquare, PolySound
- PR agentura: Ogilvy PR
- Režie: Robert Hloz
- Kreativní ředitel: Eda Kauba
- Account manager: Filip Janouch
- Copywriter: Samir Hauser
- Art direction: Vilém Kabzan
- Mediamix: kino, televize, online
- Nasazení: listopad
Sdílejte