Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

„Dlouho jsme se neviděli,“ připomíná se jarní Ikea

Kampaň od Triadu a Kaspenu vychází z toho, co vše lidi v obchodních domech Ikea dělají.

  • 03. 04. 2019 13:00

Mediální agentura
Značka
Klient
Nasazení
11. 03. 2019 - 05. 04. 2019
Obor
Mediamix
Režie
Kamera

Nová kampaň švédského prodejce nábytku značky Ikea nazvaná Dlouho jsme se neviděli. A my máme tolik nových věcí! láká na jarní novinky. Za kreativním konceptem a digitální částí kampaně stojí Triad Advertising, o nadlinkovou komunikaci a displejové formáty se postaral Kaspen/Jung von Matt. Produkce obsahu pro digitál se ujal interní produkční tým Triadu. Veškerý obsah vznikl v obchodním domě Ikea Zličín a na jeho vytvoření měl Triad jedinou noc.

„Cílem naší kampaně bylo představit novou jarně-letní kolekci a přilákat víc zákazníků do našich obchodních domů. Chtěli jsme to ale pojmout zábavněji a ukázat se jako místo, kde vás nakupování opravdu baví,“ říká Magda Mrázková, campaign leader Ikey pro Česko, Maďarsko a Slovensko. Ve všech třech zemích Ikea představuje novou kolekci Sommar.

„Při vymýšlení kampaně jsme se inspirovali tím, co lidé v obchodních domech Ikea opravdu dělají a co nás samotné na nakupování tam tak baví. Jsou věci, bez kterých se návštěva Ikey prostě neobejde, ať je to zkoušení postelí, pohodlnosti křesel, hraní si na to, že jsme u sebe doma, nebo třeba objímání velkých plyšáků,“ popisuje vznik nápadu creative teamleader Triadu Rado Jankovič. „Nakupování v Ikee je prostě jiné než v klasickém obchoďáku, je to hodně o zážitku a zkoušení výrobků přímo na místě. Kolikrát i takových, které ani nemáme v plánu koupit. Přesně tyto momenty jsme chtěli lidem připomenout a zároveň jim rovnou představit novou kolekci.“

„Celý tým tvořily tři paralelně fungující štáby – jeden měl na starost natáčení videospotů, druhý a třetí pak fotil a natáčel doprovodný obsah na Facebook a Instagram. Během natáčení jsme každý po obchodním domě naběhali kolem 15 kilometrů,“ popisuje Jankovič exekuční část procesu.

Vizuály pro Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvky pro Instagram