Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a řadu destinací v Evropě – půjde celkem o 15 různých míst ve čtyřech zemích Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku, na něž se cestující můžou dostat přímým spojením z „Václava Havla“. Různé formáty tak budou lákat do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy.
Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou už od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech Česka. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě, dál též zvýšit povědomí o destinacích, počtu spojení a podpořit letecké společnosti.
„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili“
Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Loosers. Ta stála také za nedávnou kampaní s rozpixelovanými českými pamětihodnostmi, která byla umístěna v metru v New Yorku. Kampaň cílená na americké turisty byla prvním počinem platformy TouchPoint, propojující v zájmu podpory příjezdového cestovního ruchu obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.
Seznam podpořených destinací v roce 2019
země | destinace | Frekvence letů | aerolinky |
Francie | Nice | až 7x týdně | České aerolinie |
Francie | Marseille | 4x týdně | Volotea, Ryanair |
Francie | Bordeaux | 2x týdně | Volotea |
Chorvatsko | Split | až 7x týdně | Smartwings/České aerolinie |
Chorvatsko | Dubrovník | až 7x týdně | Smartwings |
Chorvatsko | Zadar | 2x týdně | Ryanair |
Itálie | Bari | až 5x týdně | Ryanair, WizzAir |
Itálie | Benátky | až 19x týdně | České aerolinie, EasyJet, Ryanair, Volotea |
Itálie | Neapol | až 5x týdně | EasyJet, Ryanair |
Itálie | Pisa | 3x týdně | Ryanair |
Itálie | Boloňa | až 11x týdně | České aerolinie, Ryanair |
Španělsko | Girona | až 2x týdně | Smartwings |
Španělsko | Barcelona | až 5x denně | České aerolinie, Ryanair, Vueling |
Španělsko | Malaga | až 10x týdně | Ryanair, Smartwings |
Španělsko | Bilbao | až 3x týdně | České aerolinie |
Zdroj: Letiště Praha
Sdílejte