Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Do domu za světlem přišel asi jelen, za čerstvým vzduchem přiletěl asi výr

Developer JRD spouští kampaň na podporu zdravého bydlení a mění positioning značky.

  • 21. 05. 2020 13:45

Stavíme zdravé domovy
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
JRD
Klient
JRD
Tvář značky, voiceover
Tvář značky

Developer JRD, který na trh dodává energeticky úsporné rezidenční projekty, zahájil repozici své značky a spustila rozsáhlou kampaň na podporu kvalitního vnitřního prostředí v budovách. V ní cílí na šíření osvěty o zdravém bydlení a detailní prezentaci všech jeho podstatných aspektů, jako jsou čerstvý vzduch, tiché vnitřní prostředí, tepelný komfort v létě i zimě a dostatek přirozeného světla v interiérech. Záměrem je, aby se zdraví dostalo do povědomí lidí jako jedno z nejdůležitějších kritérií při výběru nového domova.

Inovovanou firemní identitu značky JRD demonstruje logo s novým sloganem Stavíme zdravé domovy, který reflektuje základní vizi společnosti, že bydlení má být nejen kvalitně postavené, ale především zdravé.

To se promítne i do celkového vizuálního stylu, kterým se bude developer prezentovat, a do designu jeho webu. Součástí kampaně budou reklama na internetu, sponzorské vzkazy v televizi, osvětová videa, inzerce na billboardech, populárně naučné články nebo manuál ke zdravému vnitřnímu prostředí. V plánu je i zapůjčení přístrojů, jimiž si lidi mohou doma změřit kvalitu ovzduší či intenzitu hluku.

Ve spotech vystupují herci Roman Zach a Zuzana Norisová. Kreativní koncept vznikl v agentuře Outbreak, exekuce je nakonec dílem klienta. Obchodním a marketingovým ředitelem JRD je Pavel Krumpár.