Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Do domu za světlem přišel asi jelen, za čerstvým vzduchem přiletěl asi výr

Developer JRD spouští kampaň na podporu zdravého bydlení a mění positioning značky.

  • 21. 05. 2020 13:45

Developer JRD, který na trh dodává energeticky úsporné rezidenční projekty, zahájil repozici své značky a spustila rozsáhlou kampaň na podporu kvalitního vnitřního prostředí v budovách. V ní cílí na šíření osvěty o zdravém bydlení a detailní prezentaci všech jeho podstatných aspektů, jako jsou čerstvý vzduch, tiché vnitřní prostředí, tepelný komfort v létě i zimě a dostatek přirozeného světla v interiérech. Záměrem je, aby se zdraví dostalo do povědomí lidí jako jedno z nejdůležitějších kritérií při výběru nového domova.

Inovovanou firemní identitu značky JRD demonstruje logo s novým sloganem Stavíme zdravé domovy, který reflektuje základní vizi společnosti, že bydlení má být nejen kvalitně postavené, ale především zdravé.

To se promítne i do celkového vizuálního stylu, kterým se bude developer prezentovat, a do designu jeho webu. Součástí kampaně budou reklama na internetu, sponzorské vzkazy v televizi, osvětová videa, inzerce na billboardech, populárně naučné články nebo manuál ke zdravému vnitřnímu prostředí. V plánu je i zapůjčení přístrojů, jimiž si lidi mohou doma změřit kvalitu ovzduší či intenzitu hluku.

Ve spotech vystupují herci Roman Zach a Zuzana Norisová. Kreativní koncept vznikl v agentuře Outbreak, exekuce je nakonec dílem klienta. Obchodním a marketingovým ředitelem JRD je Pavel Krumpár.

Stavíme zdravé domovy
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
JRD
Klient
JRD
Tvář značky, voiceover
Tvář značky