V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

„Dobře já!“ Vetchý je reklamní tváří Českých drah

Havas uvádí první práci pro nového klienta. České dráhy získal na rok, s opcí na další dva.

  • 28. 03. 2019 00:00

Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
15. 03. 2019 - 30. 04. 2019
Mediamix
Creative leader
Creative leader
Art director
Brand director
Mistr zvuku

Na začátku nového roku přivítala komunikační agentura Havas Prague nového klienta – České dráhy. Po několika menších taktických kampaních teď přichází s novým kreativním konceptem, ve kterém poprvé figuruje i nová tvář Českých drah, herec Ondřej Vetchý. Vystupuje ve dvou patnáctivteřinových spotech, které mají ilustrovat jednoduchost a výhody nákupu jízdenek přes internet. „Ukazuje, že koupit si jízdenky přes e-shop nebo aplikaci Českých drah Můj vlak zvládne opravdu každý a nemusí být žádný mistr světa amoleta,“ cituje agentura ze spotu.

Cílem nové komunikace je zvýšit počet nákupů přes e-shop i počet uživatelů aplikace a zároveň ukázat, že online nákup jízdenek je výhodnější alternativou k nákupu u pokladny. Nová kampaň bude nasazená na vybraných webech, hlavně na YouTube, ČSFD.cz, Ulož.to, Stream.cz a Seznam.cz.

Havas zvítězil ve výběrovém řízení, které vyhlásily České dráhy v listopadu 2018. Tendr byl realizován pod záštitou Asociace komunikačních agentur. České dráhy oslovily celkem osm agentur. Spolupráci s Havasem uzavřely na rok 2019, s opcí na další dva roky.