Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Dobré jídlo, dobří lidé, lepší svět. Rohlik.cz vstupuje do nového normálu filmem

Pozitivní charakter a chutnou krmi oslavuje reklamní film v televizích v Česku a Maďarsku.

  • 16. 06. 2020 10:35

Od 12. června na internetu a od pondělí 15. června v televizi v Česku a v Maďarsku běží dvouminutový reklamní film, který propaguje online supermarket Rohlik.cz, respektive jeho maďarskou obdobu Kifli.hu. Film režírovaný Markem Partyšem vznikl spoluprací marketingového týmu Rohlíku pod vedením marketingového ředitele Jiřího Rákosníka s kreativním duem Wilhelm Kinga. Použitá hudba je na míru upravený song Superstition od Jamese Harriese. Pro fanoušky detailu běží společně s kampaní i web Aspikon.cz.

„V Rohlíku věříme, že lidé jsou v jádru dobří. Jsme jedna velká rodina a víme, jak je důležité poslouchat hlas svého srdce a mít možnost vyjádřit vlastní názor. Vidíme svět z té lepší stránky a neustále hledáme cesty, jak si vzájemně dělat radost. A stejně tak to cítí i mnoho dalších lidí, o kterých je naše nové video. Odehrává se ve světě, kde i zdánlivě malé dobroty mohou mít velký význam a kde vládne pozitivní energii. V tomto novém světě přichází – společně se znovuobjevenou silou lidskosti a vstřícnosti – návrat ke kořenům. K přírodě, poctivému řemeslu a k venkovu, kde se skrývá inspirace pro všechny, kdo věří, že je čas na dobré věci, a hlavně dobré jídlo. Děkujeme, že věříte s námi,“ prohlásil ke kampani zakladatel a majitel Rohlíku Tomáš Čupr.

Dobré jídlo, dobří lidé, lepší svět
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
12. 06. 2020
Mediamix