Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Donášku McDelivery od McDonald’s propagují bigboardy ve tvaru tašky

Kampaň od české DDB s netradičními venkovními formáty je vzorem pro pět dalších zemí.

  • 16. 07. 2020 13:00
McDonald's: McDelivery (DDB Prague)

McDonald's: Mekáč až ke dveřím (DDB Prague)

Jednou z komunikačních priorit fast foodu McDonald’s na českém trhu je letos i rozvozová služba McDelivery. Součástí její integrované kampaně Mekáč až ke dveřím z dílny agentury DDB byly také speciální venkovní nosiče. Desítky bigboardů po celém Česku se tak na čas proměnily v samotný symbol celé kampaně – tašky McDelivery. „Na dálnici není čas číst nebo se zamýšlet. Proto vždy hledáme kreativní řešení, které by u těchto formátů hlavní message doručilo vmžiku a zároveň lidi zaujalo,“ sumarizuje Gert Laubscher, kreativní ředitel DDB.

Donášková služba McDelivery funguje ve světě delší dobu, do Česka dorazila loni na podzim. Aby si tuzemští zákazníci řetězce zvykli objednávat jídlo taky na doma, McDonald’s přišel s velkou integrovanou kampaní, která ve vlnách propaguje novinku během prvního roku od jejího spuštění. Lokální kampaň zaujala i v zahraničí. Televizní spot i některé další výstupy dosud adaptovali v pěti zemích, a to ve Španělsku, Portugalsku, Maďarsku, Chorvatsku a Austrálii.

„Kampaň na McDelivery je postavená na jednoduché myšlence. Ať už máte zrovna doma na práci cokoli, s vařením si starosti dělat nemusíte, Mekáč za vámi totiž dorazí až ke dveřím,“ doplňuje Laubscher. Součástí kampaně je televizní spot, série radiospotů, několik vln venkovní reklamy s kreativou přizpůsobenou různým cílovým skupinám, social a online.

Mekáč až ke dveřím
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Nasazení
01. 02. 2020
Chief creative officer
Creative director
Account director
Account manager
Art director