Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

„Došlo vám to?“ Drogerie Teta uvádí nový celoroční koncept od Triadu

Tuzemský řetězec drogerií startuje spolupráci s novým dodavatelem nadlinky, mění motto.

  • 24. 01. 2020 12:00

Došlo vám to?
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
09. 01. 2020
Mediamix

Drogerie Teta vstupuje do roku 2020 s novým konceptem marketingové podpory rozvinutým do všech komunikačních kanálů – včetně nových televizních spotů, online a instoru. Nová kreativní idea Došlo vám to? vzešla ze spolupráce s pražskou kreativní agenturou Triad Advertising, která loni vyhrála tendr na nadlinku.

Kreativní idea rozpracovaná do 84 variant televizních spotů ukazuje drogerii jako místo, kde pořídíte praktické věci do domácnosti a zároveň se tam můžete rozmazlit něčím pěkným, voňavým či dokonce zdravým a chutným pro sebe. Proto přichází Teta drogerie také se změnou claimu - dosavadní Nakupování s rozumem a citem nahrazuje Potěšení z nákupu.

„Chtěli jsme původní rovnováhu rozumu a citu naklonit víc směrem k citu, protože návštěva drogerie Teta je pro spoustu zákaznic příjemným zážitkem, který si chtějí opravdu užít, rozmazlit se, využít tu chvilku pro hýčkání se. Koncept to potom krásně podtrhuje,“ vysvětluje Galina Vondráček Pohlová, marketingová manažerka pro brand a strategii značky Teta. „Velice nás zaujal jak samotný insight, tak i velká exekuční variabilita spotů. Ta je pro nás důležitá, protože reklamy na Tetu běží v televizi po celý rok a my takto můžeme neustále přicházet s něčím novým, zajímavým, neokoukaným.“

Ze stejné myšlenky vychází i televizní spoty a celoroční komunikační kampaň z dílny Triad Advertising. „Kreativní myšlenku ­‚Došlo vám to?‘ jsme postavili na jednoduchém insightu. Do drogerie ve většině případů vyrážíme, když nám doma něco dojde. Třeba prací prášek, tablety do myčky nebo šampon. Ale když už tam jsme, nedá nám to a často uděláme radost i samy sobě. Prohlížíme si nové odstíny laků na nehty, rtěnky nebo zkoušíme různé vůně. Novou reklamou tedy zákaznicím říkáme, že když jim doma něco dojde, je to vlastně důvod k radosti,“ říká Petra Jankovičová z pražského Triadu.

Teta plánuje s Triadem spolupracovat dlouhodobě a rozvíjet tak koncept do dalších exekucí. „Triad jsme si vybrali, protože jejich kreativní idea nejvíce zaskórovala u našich zákaznic při kvalitativním i kvantitativním testování. Zakládá se na dvojsmyslu, který je blízký českému naturelu a lidovému humoru. Příprava a natáčení nám zabraly více než půl roku,“ dodává Vondráček Pohlová z Tety.

Slovenská herečka Marta Maťová bude kromě spotů vidět v newsletterech Teta klubu, na letácích, v digitálu i v mnoha materiálech na prodejně. Hudba použitá ve spotech je komponovaná na základě předlohy slavné písně Brendy Lee I’m Sorry. Nové aranžmá doprovází zpěv Kristíny Mihaľové.