Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Rossmann se s portály Jobs.cz a Práce.cz zaměřují na ženy, které přišly o práci

Především na webu chce drogerie poskytovat zákaznicím relevantní odborné poradenství.

  • 27. 10. 2020 15:45

Rossmann ženám (DDB Prague)

Rossmann ženám (DDB Prague)

Rossmann ženám (DDB Prague)

Rossmann ženám (DDB Prague)

Rossmann ženám (DDB Prague)

Rossmann ženám (DDB Prague)

Drogistický řetězec Rossmann ve spolupráci s reklamní agenturou DDB přichází s novým projektem Rossmann ženám. Jeho cílem je poskytnout podporu ženám, které kvůli současné situaci přišly o práci. Projekt navazuje myšlenkou na stávající komunikační koncept společnosti, který se zaměřuje na péči a krásu. Díky spolupráci s portály Jobs.cz a Práce.cz může nyní Rossmann poskytovat péči svým zákaznicím nejen svými produkty, ale také relevantním odborným poradenstvím. Hlavní část projektu se odehrává na webu, na sítích pak užívá hashtag #rossmannzenam. Na návštěvnice webu zde čeká odborné poradenství v oblastech duševního zdraví, personálního poradenství, vzdělávání a mnoha dalších. Obsah jednotlivých kategorií vzniká také ve spolupráci se známými tvářemi různých profesních odvětví. Své příspěvky zde mají zkušené personalistky, profesionální stylistky, odbornice na líčení a influencerky, například bloggerka Kristýna Dolejšová s projektem Za normální holky, kterým povzbuzuje ženy, aby se cítily dokonalé takové, jaké jsou.

Rossmann ženám
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
20. 10. 2020
Mediamix
Chief creative officer
Creative director
Account director
Head of social
Content manager