Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Duhový“ festival Prague Pride chce kvůli koronaviru letos propojovat hlavně live

Spojit lidi naživo i přes internet je myšlenkou letošní kampaně festivalu komunity LBGT+.

  • 26. 07. 2020 13:30

Tématem letošního ročníku festivalu Prague Pride je propojování. Tvůrci kampaně zvolili název Pride Live s claimem Pride nás propojí live. „Lidé se spolu potkají naživo (live) anebo budou svůj festivalový týden sdílet či sledovat streamy online (live), protože festival bude letos vinou koronavirové epidemie specifický – někdo bude slavit na jedné ze sta festivalových akcí nebo doma na gauči, někdo s babičkou na balkoně, s přáteli na zahradní grilovačce, v lokálním malém Duhovém průvodu, na Duhové plavbě na Vltavě,“ vysvětlují tvůrci.

Jejich cílem bylo komunikovat, že festival Prague Pride propojuje aktivity a životy nejen lidí z komunity označované jako LGBT+, vytvořit přístupnost na festivalový týden inkluzivně odkudkoliv pro kohokoliv, dokázat, že festival Prague Pride je tu pro vás, ať se děje cokoliv: „K tomuto účelu v kampani používáme symbol Pride - duhovou vlajku, která funguje jako komunikační kanál mezi lidmi, kteří nemohou být fyzicky spolu, ale jsou součástí Pride. Vlajka se chová jako obrazovka a má schopnost propojit lidi a tak je přenést do atmosféry festivalu.“

Pride Live

Jeden z vizuálů Pride Live. Foto: Shotby.us

Pride Live

Jeden z vizuálů Pride Live. Foto: Shotby.us

Pride Live

Pride Live. Foto: Shotby.us

Pride Live
Kreativní agentura
Mediální agentury
Produkční agentury
Klient
Nasazení
20. 07. 2020 - 09. 08. 2020
Mediamix
Režie, creative director
Creative director, režie