Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Dvojka z Evropy 2 Hezucký se v kampani CZC.cz trefuje do Alzy i Mareše

E-shop z rodiny Mall Group pokračuje s agenturou Brain One v konceptu druhého na trhu.

  • 21. 05. 2019 14:10

Patrik Hezucký v kampani CZC.cz

Patrik Hezucký v kampani CZC.cz

Dvojky to umí za míň
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
13. 05. 2019 - 14. 07. 2019

Dvojka na online trhu s elektronikou CZC.cz se v nové kampani Dvojky to uměj za míň opět vymezuje vůči konkurenci. Tvrdí, že dvojky svým zákazníkům šetří peníze a k tisícům produktů rozdává jako dárek powerbanku. „Pokud má naše hlavní konkurence stejný produkt levněji, jsme připraveni cenu dorovnat. Tato služba se jmenuje Garance skvělé ceny a v šestiměsíčním pilotu jsme peníze vrátili bezmála několika stům zákazníků,“ vysvětluje obchodní ředitel CZC.cz Tomáš Pilský.

Do spotů e-shop angažoval Patrika Hezuckého, dvojku Ranní show na rádiu Evropa 2 za Leošem Marešem. Hezucký si v jednom ze spotů nasazuje kožich, typický právě pro Mareše, v jiném s odkazem na jedničku trhu Alzu žehrá na „mimozemské“ ceny. „Hledali jsme, kdo dál je taky taková dvojka, a našli jsme Patrika Hezuckého. Ten stál navíc méně než jeho o kapánek slavnější parťák z rozhlasové ranní show. A na zkušenosti, že dvojky jsou levnější, jsme tedy postavili i naši novou kampaň,“ uvádí Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.