Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

E-shop Svět cukrářů cílí na offline zákazníky, celoroční kampaní v rádiu

Rádiové spoty v kampani využívají známé melodie - z Prodané nevěsty či O Sole Mio.

  • 13. 05. 2019 09:00
Potěšte ty, které máte rádi
PR agentura
Produkční agentura
Nasazení
08. 04. 2019 - 22. 03. 2020
Mediamix
Režie
Account director
Copywriter

Jeden z největších českých cukrářských e-shopů Svět cukrářů odstartoval první offline kampaň, kterou chce oslovit nové zákazníky i mimo online. Dosud jeho marketing cílil pouze na internetové uživatele, u kterých podle majitele Michala Kubíčka naplnil svou strategii a je čas komunikovat i mimo tento segment. E-shop kampaň spustil záměrně před letošními Velikonocemi, cílit bude zpočátku formou rádiové reklamy, ostatní nástroje bude aplikovat postupně. Dva rozhlasové spoty vycházejí z Prodané nevěsty Bedřicha Smetany, třetí ze skladby O Sole Mio od Eduarda Di Capuy. Vysílat se budou na pražských rádiích Frekvence 1 a Blaník a ostravském Rádiu Čas. Kampaň vznikla inhouse, známé melodie přetextoval copywriter Ondřej Vaněk.

„Velikonoce a Vánoce jsou pro naši oblast podnikání jedno z nejsilnějších prodejních období, takže start rádiové kampaně byl čistě účelový, abychom na sebe upoutali pozornost zejména v období rostoucí poptávky po našich produktech. Ta v tuto dobu roste oproti nejslabšímu lednu a únoru dvakrát až třikrát. Nejčastěji doručujeme do Prahy a středních Čech, kde jsme se rozhodli prodej ještě více podpořit právě brandovou rádiovou reklamou. Ve spotech jsme využili známých melodií a motivů, jako je árie z Prodané nevěsty nebo neapolská píseň O sole mio,“ přibližuje Michal Kubíček, majitel portálu Svět cukrářů.

Michal Kubíček

Michal Kubíček

Kubíček doufá, že nová kampaň pomůže na trhu upevnit pozici e-shopu, aby se značka mohla plně soustředit na expanzi do zahraničí, kterou tento rok plánuje: „Dva roky po sobě si udržujeme rozumný růst kolem 20 %, loni jsme pak začali intenzivně pracovat na slovenské verzi e-shopu, kde máme nyní dobré ukazatele růstu. Naplánováno je ještě letos vstoupit minimálně do Maďarska, ale jako perspektivní se ukazují i další východoevropské země.“ Expanze by měla být minimálně rok financovaná z českého provozu. Počátkem letoška se také e-shop přestěhoval do nového skladu v Průmyslovém parku Karviná, kde je aktuálně skladem 80.000 kusů zboží. Během loňska se e-shopu podařilo vyexpedovat 15.000 objednávek.