V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Ekonom opouští typografické obálky, novou tvář týdeníku uvádí kampaň VCCP

„Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš,“ zní propagační heslo Ekonomu v nové úpravě.

  • 01. 10. 2020 12:30
Titulní strana Ekonomu v nové podobě

Titulní strana Ekonomu v nové podobě

Týdeník Ekonom vychází od čtvrtka 1. října v nové podobě. Titulní strana opouští dosavadní typografické prvky zavedené na jaře 2016, nově ji budou dominovat fotografie vybraných osobností. Časopis zároveň přichází s několika obsahovými změnami. Zavádí novou rubriku Investice, v níž čtenáři mají získávat podstatné informace z kapitálových trhů. V rubrice Technologie bude přinášet​ aktuality ze světa techniky a vědy. Rubrika Lifestyle by měla pomoci čtenářům skloubit práci a soukromý život, ukázat jim možnosti sebevzdělávání a seberozvoje.

„Věřím, že díky nové tváři a obsahovým změnám bude Ekonom pro čtenáře vizuálně atraktivnějším, přehlednějším a pestřejším časopisem. A také časopisem užitečnějším, v němž lidé najdou ty skutečně důležité informace, které jim pomohou orientovat se v dnešním složitém světě,“ prohlásil Petr Kain, který se do čela redakce týdeníku Ekonom postavil letos v únoru

Rebranding podtrhuje nový claim Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš. Mediální mix kampaně zahrnuje venkovní velkoformátové plochy, sponzorské spoty u vybraných pořadů České televize, spoty v rádiu a displejovou reklamu na zpravodajských webech a​ sociálních sítích. Po realizaci kampaní pro Aktuálně.cz a pro Hospodářské noviny se do kampaně pustila agentura VCCP. Kampaň se spouští 1. října, stejně jako nový layout týdeníku.

Animace v různých formátech médií propojují nové prvky identity značky s návaznými obměnami ústředního claimu. Nová vizuální identita a zároveň i podpůrná komunikace mají periodikum zatraktivnit cílové skupině, kterou tvoří vlastníci firem a podnikatelé, a dál všichni zaměstnanci na manažerských pozicích.

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Ekonom: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš (VCCP Prague)

Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 10. 2020
Creative director
Account director
Account director