V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Electro World při Black Friday zamířil na TikTok, s reklamou od World of Online

Prodejce elektroniky zacílil prostřednictvím sociální sítě na mladší cílovou skupinu.

  • 04. 12. 2020 17:30

Marketingová agentura World of Online zajistila a vytvořila pro prodejce elektroniky Electro World jeho první reklamní kampaň na sociální síti TikTok. Agentura je jednou z prvních v Česku, která se stala obchodním partnerem TikToku v oblasti reklamy, další je třeba Httpool. Zároveň Electro World patří k prvním tuzemským retailerům, kteří mediální prostor na TikToku využili pro svou propagaci.

Reklama propagovala akci Black Friday. Obsah reklamy byl ale přizpůsoben obsahu, který uživatelé na této sociální sítí sami vytvářejí a konzumují. Agentura tak zpracovala koncept takzvané #dominochallenge, která je dlouhodobě jednou z oblíbených forem videí. Reklamní kampaň běžela na sociální síti po celý den 28. listopadu a uživatelům se zobrazila vždy jako třetí nebo páté video na feedu, a to pokaždé, když aplikaci spustili. Za tuto dobu si reklama připsala zásah téměř 560.000 unikátních uživatelů. Přestože se jednalo o brandový spot, připsala si přes 6.900 prokliků na e-shop Electro Worldu.

„V aktuální situaci se snažíme hledat nové cesty, jak oslovit mladší cílovou skupinu. Myslíme si, že sociální síť TikTok a typ kreativy, který jsme zvolili, je pro tuto cílovou skupinu vhodný. I přesto, že bereme tento typ reklamy spíš jako experiment, jsme příjemně překvapeni výsledkem, v rámci kterého jsme zasáhli téměř 60 % uživatelů Tik Toku v Česku,“ říká Tomáš Kovářík, marketing manager Electro Worldu. Podle říjnových čísel zveřejněných agenturou Httpool má TikTok v Česku přes 1,1 milionu uživatelů.

Black Friday na TikToku
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
28. 11. 2020 - 28. 11. 2020
Mediamix
Project manager
Account manager