Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2023
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Blueglue
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Švejda Goldmann
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Can Media
      • Cruxo
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EssenceMediacom
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Success Story
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Epet začal díky SEO a cílenému obsahu konkurovat velkým hráčům

Návštěvnost a výkon webu pomohla díky SEO a cílenému obsahu zvýšit agentura Effectix.

  • 31. 03. 2020 00:00
Nový web značky Epet

Nový web značky Epet

Cílem správy SEO pro klienta Epet bylo minimalizovat propad organické návštěvnosti po přechodu na nový web a v dlouhodobém horizontu navýšit návštěvnost z přirozeného vyhledávání a přinést další leady na potenciální klienty. Epet, respektive EP Energy Trading je jednou ze společností Energetického a průmyslového holdingu Daniela Křetínského. Na trhu působí od roku 2005. Zajišťuje dodávky elektřiny a zemního plynu do víc než 60.000 domácností a firem.

Při přechodu na nový web agentura navrhla postup pro převedení na nové řešení a vyřešila většinu technických problémů v produkční fázi. Po přechodu optimalizovala zbylé nedostatky a zaměřila se na tvorbu obsahové části webu, tedy blogu, jehož cílovou skupinou jsou lidé hledající úsporu na energiích a vytvoření ekonomičtějšího domova.

Výsledkem je podstatně vyšší organická návštěvnost (v roce 2019 byla o 140 % vyšší než v roce 2018), lepší pozice klíčových slov a vyšší podíl klíčových slov, na něž se web umísťuje ve výsledcích vyhledávání, a celkově vyšší počet získaných leadů.

Začátek práce a přechod na nový web

Spolupráci agentury Effectix s klientem v rámci SEO započala koncem února 2018. V té době se dokončovaly práce na novém webu. Aby se minimalizoval propad v pozicích klíčových slov, potažmo v organické návštěvnosti, navrhla agentura před spuštěním nového webu jeho úpravy, které řešily závažnější problémy. K přechodu na nový web, který vytvořila agentura Beneš & Michl, došlo 11. března 2018.

Situace v březnu 2018

Situace v březnu 2018

V březnu 2018 se počet návštěv z přirozeného vyhledávání pohyboval kolem 2.500 měsíčně. Po přechodu na nový web došlo - i přes veškeré učiněné kroky - k propadu v organické návštěvnosti. Cílem agentury v té chvíli bylo zastavit propad, navrátit návštěvnost webu na hodnoty před přestupem na nový web, a poté organickou návštěvnost zvýšit.

Dalším krokem bylo logicky odladit zbylé technické nedostatky. Tým Effectixu doporučil úpravy, které vedly ke zrychlení webu. Ve spolupráci s vývojáři webu doladil zbývající technické i obsahové nedostatky a rozšířil obsah na důležitých stránkách webu. V říjnu 2018 se podařilo eliminovat propad v návštěvnosti způsobený přechodem na nový web a od tohoto měsíce už docházelo pouze k stále lepším výsledkům v organické návštěvnosti.

2018 versus 2017

2018 versus 2017

Tvorba původního obsahu

Jedním z nejdůležitějších kroků, který pomohl s růstem organické návštěvnosti, bylo vytvoření obsahové sekce na webu. V této sekci se Effectix soustředil na vytvoření blogu, který bude přivádět relevantní návštěvnost na témata, jež souvisí s elektřinou, plynem, úsporou za energie, vysvětlením základních pojmů a aktuálními trendy, jako chytré domácnosti a města, ekonomická a ekologická domácnosti.

Díky těmto longtailovým dotazům se web začal umísťovat na velké množství nových klíčových slov a vzhledem k nižší konkurenci než u obecných klíčových slov se tyto články začaly rychle umísťovat na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání. Pro lepší interpretaci obsahu agentura implementovala strukturovaná data pro články a v jednotlivých článcích vytvořila obsah s odkazy na jednotlivé kapitoly pomocí kotev.

Organic keywords

Organic keywords

V přehledu z nástroje Ahrefs je označena doba, v níž agentura začala pracovat na tematickém obsahu na blog. Z grafu lze pozorovat zvýšení počtu klíčových slov, na které se web umísťuje ve výsledcích vyhledávání. Tento nárůst je viditelný napříč všemi pozicemi, nejdůležitější jsou ale první tři pozice - zatímco na začátku se web umísťoval jen na 27 klíčových slov, ke konci roku 2019 to už bylo 111 klíčových slov. Stejně významný nárůst je i na pozicích 4 až 10, tedy stále na první stránce výsledků vyhledávání.

Keywords v červnu 2018

Keywords v červnu 2018

Keywords v prosinci 2019

Keywords v prosinci 2019

Rozšíření odkazového profilu

Společně s doladěním technické stránky webu a tvorbou obsahu se agentura soustředila i na rozšíření odkazového profilu webu. Získala množství odkazů na klientův web z tematicky zaměřených webů. Odkazy směřovala na hlavní kategorie přes anchor texty, kterými posílila pozice důležitých klíčových slov.

Díky tomu se dostala s klíčovými slovy „levná elektřina“ a „levnější elektřina“ důležitými pro klienta na první místo ve výsledcích vyhledávání jak na Google, tak na Seznamu, kde tyto pozice dlouhodobě drží. „Vzhledem k rozpočtu a konkurenci velkých hráčů v tomto odvětví (ČEZ, E.On, Ušetřeno a podobně) se jedná o vynikající výsledek,“ uvádí Effectix.

Reffering domains

Reffering domains

Z grafu lze sledovat navýšení počtu odkazujících domén poté, co agentura začala s pracemi na link buildingu.

Výsledky v roce 2019

V roce 2019 agentura pokračovala v nastavené strategii. Z meziročního srovnání let 2018 a 2019 lze pozorovat další růst organické návštěvnosti.

2019 versus 2018

2019 versus 2018

Počet návštěv z přirozeného vyhledávání vzrostl o 139 % (ze zhruba 26.000 ročně na víc než 62.000), počet uživatelů se zvýšil o 204 % (17.000 versus 51.000). Při srovnání dat lze pozorovat i nárůst počtu splněných cílů. Díky návštěvnosti z organiky bylo možné navést návštěvníky zpět na web pomocí remarketingu a retargetingu a získat požadované konverze.

Splnění cílů

Splnění cílů

Co bude dál

Do budoucna je v plánu rozšiřovat obsah v sekci Blog, pro má agentura připraveno několik desítek témat, jimiž chce pokrývat další longtailové dotazy. Zaměřuje se i na nově vznikající vyhledávací dotazy (takzvané newtaily), které souvisí s oblastí energetiky. Nadále bude posilovat web link buildingem.

Lucie Ďuriník

Lucie Ďuriník

„S agenturou Effectix.com pracujeme na SEO už třetí rok a pokračujeme dál. Je to kanál, který funguje přesně tak, jak jsme očekávali. Společně tvoříme články a poutavý, užitečný obsah. Agentura sleduje trendy vyhledávání, následně vytvoříme obsah s přidanou hodnotou, který potom společně distribuujeme k našim potenciálním zákazníkům. SEO je pro nás reputační kanál, kterým dáváme trhu informace o tom, že rozumíme své práci a hlavně našim zákazníkům,“ shrnuje Lucie Ďuriník, specialistka marketingu klienta EP Energy Trading.

Ukázky webu

Ukázka webu Epet.cz

Ukázka webu Epet.cz

Ukázka webu Epet.cz

Ukázka webu Epet.cz: blog

Ukázka webu Epet.cz

Ukázka webu Epet.cz: článek

Ukázka webu Epet.cz

Ukázka webu Epet.cz: obsah článku

Zvýšení návštěvnosti a výkonu webu pomocí SEO a cíleného obsahu
Kreativní agentury
Effectix.com, Beneš & Michl
Značka
Epet
Klient
EP Energy Trading
Nasazení
11. 03. 2018
Obor
Komerční služby veřejnosti
Mediamix
Online
Account director
Karol Veleba
Specialista SEO
Martin Jirásek
Copywriter
Roman Čelechovský
Tweet
  • Beneš & Michl
  • Effectix.com
Pár kliků a makám jak mourovatej
  • Brand manager
  • Key Account Manager – Média
  • Chief Revenue Officer - eCommerce
  • Content Manager
  • Marketingový specialista - Junior / Praha 4
  • Affiliate Marketing Specialist
  • Content marketing manager
  • Obchodní zástupce, fundraiser
  • Hľadáme slovenského copywritera/ku pro športové weby
  • Specialista/ka na tvorbu obsahu pro dárcovství
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu
Senátoři poprvé promluví do složení rady

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
Radní schválili pracovní smlouvu

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO
Přestup do Czech News Center

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
Odchází i Amila Hrustič

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury
Od 14. října v sobotu večer na ČT1

ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury

Národní galerie reklamy

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Analýza výkonu 140 influencerských kampaní, které prošly agenturou WOO
  • Vázne byznys s pneumatikami? Rozjeďte ho chytře s minimálními náklady!
  • Na 20. PR Brunchi byla pokřtěna kniha Od public relations k leadershipu
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Stažení „velké mediální novely“ žádají vedle komerčních televizí i vydavatelské domy

Stažení „velké mediální novely“ žádají vedle komerčních televizí i vydavatelské domy

Agentura Story tlrs posiluje oddělení mediálního nákupu

Agentura Story tlrs posiluje oddělení mediálního nákupu

Do Fragile přicházejí Igor Petrovics, Otakar Čihák a Jan Marcinek

Do Fragile přicházejí Igor Petrovics, Otakar Čihák a Jan Marcinek

Agentury Business Factory a Ydeal vstupují do AKA

Agentury Business Factory a Ydeal vstupují do AKA

Nový šéf ČT Jan Souček: Dědím televizi stabilizovanou, ale není to zlaté rouno
Sledujte nový rozhovor

Nový šéf ČT Jan Souček: Dědím televizi stabilizovanou, ale není to zlaté rouno

Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě
Nova, Prima a Óčko proti mediální novele

Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě

Outbreak v tendru získal další zahraniční značku

Outbreak v tendru získal další zahraniční značku

Simona Angelis a Tereza Hussarová zakládají produkci Sense
Pro audiovizuální tvorbu a eventy

Simona Angelis a Tereza Hussarová zakládají produkci Sense

Rock Radio centralizuje program, kompletně se přesouvá do Prahy
Příprava na celoplošný digitál

Rock Radio centralizuje program, kompletně se přesouvá do Prahy

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE
Spoluzakladatel po 21 letech prodává

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

E.on si v tendru na kreativu vybral VCCP, spoty s Issovou nahradí nová reklama
Mark BBDO střídá nová agentura

E.on si v tendru na kreativu vybral VCCP, spoty s Issovou nahradí nová reklama

Do Outbreaku nastoupila Kateřina Malá

Do Outbreaku nastoupila Kateřina Malá

další články
Redline

Nedělní příloha internetu

  • USA versus Google. Začalo historické antimonopolní řízení
  • Novinářský matador hledá udržitelné zpravodajství. Nedostatečně, přesto podnětně
  • Včerejší internet neplatí. Přelomová regulace platforem je tady
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Comtech Can Media Planner
Katz83 Social Media Specialist
World of Online Head of Digital
World of Online Graphic Designer
Katz83 Senior PR Consultant
VMLY&R Prague Senior Account Manager
Katz83 Social Media Specialist pro podcast Insider
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT