Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Ewa Farna, Pavel Callta, Pokáč a Mirai díky Coca-Cole koncertovali online

Značka využila omezení k online přenosům hudby. Získaly tři čtvrtě milionu zhlédnutí.

  • 19. 03. 2020 09:45

Propagační vizuály k online koncertům Coca-Coly

Propagační vizuály k online koncertům Coca-Coly

Ewa Farna. Foto: Vladimír Koča

Ewa Farna při koncertně pro Coca-Colu. Foto: Vladimír Koča

S hudbou jsme spolu
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Klient
Nasazení
11. 03. 2020 - 16. 03. 2020
Mediamix
Copywriter & community

S heslem Když nemůžou lidé za hudbou, musí hudba za lidmi reagovala nápojová značka Coca-Cola na současná omezení společenského života kvůli koronaviru a přišla s nápadem série online koncertů, které se streamovaly prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a YouTube. „Společnost v době krize očekává, že značka zareaguje zodpovědně, rychle, empaticky a s jasnou přidanou hodnotou. A právě to se podařilo,“ říká social media manager Coca-Coly Zuzana Kadlečková. Na kampani se podílely agentury Newcast a Starcom ze skupiny Publicis.

Ewa Farna, skupina Mirai a písničkář Pokáč přinesli od pátku 13. do neděle 15. března exkluzivní koncerty přímo do bezpečí domovů. Vysílalo se z prostředí zkušeben Bandzone z pražských Vysočan, v nejvyšší kvalitě zvuku i obrazu. Hvězdou pondělního večera měl být Pavel Callta, jeho vystoupení nakonec proběhlo přes Instagram Livestream přímo jeho domova.

„Výsledky jsou nad všechna očekávání,“ podotkla marketérka Kadlečková. Jen první tři přenosy ke středě 18. března nasbíraly na sociálních sítích dohromady 770.000 zhlédnutí. Dosah kampaně klient odhaduje na 2,5 milionu uživatelů na Facebooku a Instagramu. Koncerty Pokáče a Mirai navíc 17. a 18. března nasadila do svého vysílání hudební televize Óčko, která kvůli vládním opatřením musela zredukovat výrobu.

🔴 Coca-Cola online koncerty: #1 Pokáč

🔴 Coca-Cola online koncerty: #1 Pokáč

Zveřejnil(a) Coca-Cola dne Pátek 13. března 2020

„Výsledky jsou nad všechna očekávání,“ podotkla marketérka Kadlečková. Jen první tři přenosy ke středě 18. března nasbíraly na sociálních sítích dohromady 770.000 zhlédnutí.

🔴 Coca-Cola online koncerty: #2 Ewa Farna

V sobotu v rámci online koncertů vystoupí Ewa Farna. Na její show se těš od 17:00. ♥️ #shudboujsmespolu

Zveřejnil(a) Coca-Cola dne Sobota 14. března 2020

🔴 Coca-Cola online koncerty: #3 Mirai

Když nemůžeme za hudbou, může hudba za námi. A tak ti přinášíme koncert kapely Mirai až do tvýho Hometown. ❤️ #shudboujsmespolu

Zveřejnil(a) Coca-Cola dne Neděle 15. března 2020

„Výsledky jsou nad všechna očekávání,“ podotkla marketérka Kadlečková. Jen první tři přenosy ke středě 18. března nasbíraly na sociálních sítích dohromady 770.000 zhlédnutí.