Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Filip Rajmont zasněženou zahradou sám sobě plní přání díky ING

Nová televizní kampaň vznikla v kreativní divizi McQueen agentury McCann Prague.

  • 14. 01. 2020 20:40

Splňte si svá největší přání: Zasněžená zahrada
Kreativní agentura
Produkční agentury
Značka
ING
Nasazení
08. 01. 2020
Mediamix
Group creative director, copywriter
Art director
Art director, designer/retoucher
Designer/retoucher
Fotografie
Account director
Account manager
Account manager
Social media manager
Agency producer
Producent

Aktuálním televizním spotem ING na podporu spořicího konta provází Filip Rajmont, a i tentokrát se setkává se svým druhým já. To mu díky úsporám plní tajné přání v podobě zasněžené zahrady. „Protože peníze, které začneme spořit právě teď, nám v budoucnu mohou přinést zážitky, které se dnes zdají nesplnitelné,“ staví se ING ideálním partnerem právě pro spoření.

„Jako jedni z mála na trhu i na začátku nového roku 2020 držíme výhodnou 2% sazbu pro všechny. Novou kampaní bouráme předsudek, že na splnění snů je potřeba se zadlužit,“ říká ke kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů v ING Česká republika.

Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš. Za kreativou stojí už tradičně divize McQueen agentury McCann Prague. Kromě televize cílí komunikace od 8. ledna na online a sociální sítě.

Banner z kampaně ING

Banner z kampaně ING