V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Final_2 a Evenpro natočily pro pracovní oděvy Ardon akční příběh s kaskadéry

Přerovské pracovní oděvy propaguje klip agentur Final_2 a Evenpro, chystal se čtvrt roku.

  • 27. 11. 2020 10:55

Pražská kreativní butiková produkce Final_2 ve spolupráci s agenturou Evenpro připravila pro českého výrobce prémiových pracovních oděvů a ochranných pomůcek Ardon Safety nový reklamní spot v podobě akčního příběhu. Reklamní kampaň v Česku a na Slovensku využívá televizi a online, pokud to dovolí situace, plánuje výrobce spot nasadit i do kin. Prodloužená kinoverze reklamy určená i pro online přináší krátký brandový film ve stylu velkých světových značek. Lokalizovaný spot běží na internetu také v Polsku, Maďarsku, Rakousku a Rumunsku. Hlavní spoty doplňují jejich kratší verze (sponzorské vzkazy, bumpery), printy a další drobné formáty. 

Spot propaguje podzimní kolekci oděvů, které přerovská značka Ardon prezentuje jako pracovní módu. „Dvě věci nás od začátku sbližovaly: na oděvech Ardon Safety je zřetelná kvalita a propracovanost do posledního detailu. A to stejné chtěl klient od našeho videa. Poctivé filmové řemeslo,“ popisuje začátek spolupráce reklamní režisér a spoluzakladatel Final_2 Jan Chramosta. Právě jeho produkční firmu si vybrala olomoucká agentura Evenpro pro spolupráci na kreativě celé kampaně.

Při tvorbě byla cílem agentur velkorysá exekuce emotivního vyprávění, s řadou detailních záběrů. Spolu s Chramostou klip režíroval Branko Černý se zkušenostmi z amerických agentur. Spolupracoval s nimi mexický kameraman Antonio Riestra, který střídavě působí v Evropě i Americe a pracoval na hollywoodských filmech, velkých světových reklamních projektech a v Česku na historickém snímku Lidice. Mezi postavami se objevila řada profesionálních kaskadérů, jejichž koordinaci měl na starosti Martin Hub, který se podílel na snímcích jako Gladiátor, XxX či Titanic.

Výrobě klipu předcházely tři měsíce přípravných prací. Samotné natáčení pak trvalo tři dny, další dva týdny zabrala postprodukce. Celkem pět různých námětů vzniklo v rámci takzvaného kreativního kruhu, tedy konceptu, ve kterém Final_2 využívá až pěti zkušených kreativců, scenáristů a režisérů, které vybírá specificky pro každý jednotlivý projekt. „Jelikož v případě Ardonu patřil mezi priority také neotřelý humor a filmové vyprávění, přizvali jsme ke spolupráci režiséra Robina Kašpaříka, který se proslavil filmovou adaptací povídky Stephena Kinga, či známého improvizátora a komediálního scénáristu Lukáše Venclíka,“ dodává další tvůrce a jeden ze zakladatelů Final_2 Janek Cingroš.

„Společně s vedením Ardonu jsme vybrali nejambicióznější koncept, který zahrnoval natáčení na probíhající stavbě výškové budovy spolu s kaskadéry a těžkou stavební technikou. Zvítězil hlavně díky filmovému pojetí a akčnímu příběhu,” doplňuje Pavlína Zdařilová z agentury Evenpro, která s Ardon Safety dlouhodobě spolupracuje. 

„Byli jsme celou dobu na place a dostali jsme možnost vyjadřovat se ke každému záběru v reálném čase. Na místě byli dva režiséři. Jeden se staral o precizní filmařinu, druhý s námi po celou dobu konzultoval funkčnost reklamy,“ konstatuje spokojenost s výsledkem marketingový specialista Ardon Safety Jakub Veselý

Princip butikové produkce není ve světě neznámým pojmem. „Přímá spolupráce tvůrců přímo s vedením firem a maximální spojení potřeb klienta s uměleckým ztvárněním reklamy je dnes světovým trendem. Lze tak docílit maximálně upřímného způsobu brandové komunikace,“ je přesvědčena výkonná producentka z Final_2 Natálie Majvaldová.

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Z kampaně podzimní kolekce značky Ardon

Ardon 2020
Kreativní agentury
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
15. 10. 2020
Režie, creative director, copywriter
Account director
Executive producer