Fio banka před koncem roku 2018 spouští novou reklamní kampaň, první ve spolupráci s nově vybranou kreativní agenturou Mark BBDO. Banka tak opouští dosavadní koncept Nad e-maily diváků s Jakubem Kohákem, který spoty režíroval a také v nich vystupoval, a s kozou Vlastou. Nový koncept Dobré zvyky nestaví na žádné známé tváři, vyzdvihuje rituály rozličných kultur a národů a srovnává je s výhodami svých bankovních služeb a produktů. Ty ve spotech připomínajících přírodopisné dokumenty dává do kontrastu s benefity vlastních produktů. Dokumentární záběry doplňují hrané části spotů. Jejich režie se ujal Tomáš Bařina. Záběry komentuje Zbyšek Horák.
„Naše nová kampaň seznamuje diváka s roztodivnými zvyky a zároveň akcentuje hlavní výhody našich produktů, které jsou u nás běžné. Věříme, že lidé se u naší reklamy pobaví, ale zároveň se i něco dozví, proto jsme vsadili na klidnější tón komunikace, který víc než dosavadní zběsilou jízdu připomíná dokumentární filmy. Zároveň jsme vsadili na výrazný vizuální styl, jelikož jsme stále toho názoru, že banka nemusí být jen nudnou institucí,“ argumentuje Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky. „S klientem jsme do posledního detailu spoty ladili, aby byl výsledek co nejlepší a věříme, že v reklamní přestávce opravdu vyniknou. Vždyť co je horší, než když si vaši reklamu nikdo nevybaví nebo si ji nedej bože plete s konkurencí. Kombinace dokumentární a hrané části je neotřelá a ve spojení s jemným humorem tvoří ideální mix,“ věří Leon Sverdlin, kreativní ředitel Mark BBDO.
Zimní část kampaně začala v úterý 25. prosince na televizích Prima a Óčko, podpořená bude bannery a internetovou výkonnostní reklamou. Od začátku ledna 2019 budou spoty k vidění na stanicích televize Nova.
Dobré zvyky
- Značka: Fio banka
- Klient: Fio banka
- Kreativní agentura: Mark BBDO
- Produkční agentura: Boogie Films
- Režie: Tomáš Bařina
- Hlas: Zbyšek Horák
- Mediamix: televize, online, print